معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی؛

انتخابات باعث تقویت نظام اسلامی میشود

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۵:۲۲
کد خبر: ۵۴۵۸۵۲
انتخابات باعث تقویت نظام اسلامی میشود
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: از کاندیداها و هواداران آنها می خواهیم قانون را رعایت کرده تا انتخاباتی سالم و پرشوری را رقم زده چراکه انتخابات باعث تقویت نظام اسلامی می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد تقی ایرانی در مراسم تکریم و معارفه معاون فرماندار شهرستان راز و جرگلان اظهار داشت: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده و امیدواریم انتخابات حداکثری را با حضور مردم اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: :از بین 5489 داوطلب ثبت نام شده در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا ، 176 نفر در هیات های اجرایی تایید صلاحت نشده اند .

 ایرانی تصریح کرد : باید افرادی برای ریاست جمهوری ثبت نام کنند که بتوانند مشکلات اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و عمرانی کشور را برطرف نماید که البته امیدواریم قانون به صورت جدی اصلاح شود تا هر فردی با هر شرایطی نتواند در عرصه ثبت نام حضور پیدا کند .

وی افزود: امیدواریم هرکدام از ما بتوانیم به وظایف قانونی قانونی خود عمل کنیم چرا که دشمنان با اجرای تحریم های اقتصادی می خواستند برای نظام اسلامی مشکلاتی را ایجاد نمایند که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدبیر دولت تدبیر و امید رشد و شکوفایی نظام اسلامی افزایش یافت. .

ایرانی از مسئولان شهرستان خواست تا طرح های اقتصادی شهرستان را به کارگروه استانی ارجاع نمایند تا نسبت به اجرایی شدن آنها تصمیمات لازم گرفته شود .

گفتنی است: از تلاش های علیرضا منصوریان به عنوان معاون سابق فرماندار تجلیل به عمل آمد و بهمن غضنفری به عنوان معاون جدید فرماندار شهرستان معارفه گردید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز