مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

شوراهای دانش آموزی محلی برای تجلی و پرورش مشارکت دانش آموزان و تمرین دموکراسی است

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۱:۱۰
کد خبر: ۵۴۷۶۸۳
شوراهای دانش آموزی محلی برای تجلی و پرورش مشارکت دانش آموزان و تمرین دموکراسی است
بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش شوراهای دانش آموزی را محلی برای تجلی و پرورش مشارکت دانش آموزان و تمرین دموکراسی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،نشست صمیمانه روسای شورای دانش آموزی مدارس متوسطه دوره دوم با حضور مدیر و معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزارشد.


در این نشست نصیری با بیان این مطلب که تشکل های دانش آموزی ظرفیت و پتانسیل بسیار مهمی برای رشد و توسعه فرهنگی، اجتماعی و هنری در جامعه هستند اظهار کرد: دانش آموزان باید دوره های تخصصی و لازم را در این زمینه ببیند و مسئولین و متولیان این امر باید تمام تلاش و سعی خود را برای به نتیجه رسیدن اهداف و برنامه انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره و نقش و جایگاه شورای دانش آموزی مدارس تصریح کرد: آیین نامه های اجرایی مدارس هر یک از ارکان مدرسه را معرفی می نماید و شوراهای دانش آموزی  و اعضای آن به عنوان یکی از این ارکان اصلی دارای جایگاه مهم و با اهمییتی می باشد و اجرای بسیاری از برنامه ها مدارس در قالب شورای دانش آموزی می باشد.

نصری از برگزاری کلاس های آموزشی و جلسات توجیهی ویژه اعضای شوراهای دانش آموزی مدارس خبر داد و افزود: در این جلسات به بیان نقش و اهمییت شوراهای دانش آموزی و وظایف هریک از اعضا پرداخته شده است و تلاش داریم که جلسات آموزشی بیشتری را در این زمینه برگزار نمائیم.

این مقام مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستاهای کشور تاکید کرد: شما مسئولین شوراهای دانش آموزی نمایندگان آینده کشور هستید و با داشتن ابتکار عمل و ایده های نو می توانید بسیار از مشکلات و مسائل را حل نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز