فتحی بیرانونددر مراسم گرامیداشت روز جهانی زمین پاک در لرستان؛

ضرورت مشارکت مردم در مقابله با چالش های زیست محیطی

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۷:۵۷
کد خبر: ۵۴۷۸۹۱
ضرورت مشارکت مردم در مقابله با  چالش های زیست محیطی
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستانگفت:با آگاهی دادن به مردم بایدبتوانیم رفتار متناسب در خصوص موضوعات زیست محیطی را در جامعه نهادینه کنیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان در مراسم گرامیداشت روز جهانی زمین پاک در لرستان گفت:برای مقابله با  چالش های زیست محیطی  نیازمند عزم جدی و مشارکت همه اقشار جامعه هستیم .

مهرداد فتحی بیرانوندضمن گرامیداشت این روز و تشکر از حضور گستره فعالین محیط زیستی و مسئولین استانی با اشاره به برخی از چالش های محیط زیستی که به علت کم مهری و بی توجهی انسانها در سالهای اخیر نسبت به محیط زیست صورت گرفته افزود: کشور ما در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد و با مشکلات زیست محیطی عدیده ای مواجه است .

وی با اشاره به روز جهانی زمین پاک تصریح کرد:روزهای نمادین فرصتی است که حساسیت مردم جامعه را نسبت به موضوعات زیست محیطی بالا ببریم و با آگاهی دادن به آنها بتوانیم رفتار متناسب در خصوص موضوعات زیست محیطی را در جامعه نهادینه کنیم.

فتحی بیرانوندگفت: از نظر سازمان ملل متحد کسی که سواد خواند و نوشتن را دارد تنها بخش کوچکی از سواد لازم در قرن 21 را دارد و یونسکو تاکید می کند که تنها کسی راباید با سواد دانست که دارای سواد عاطفی، سواد ارتباطی ، سواد رسانه ای و سواد بوم شناختی و همچنین سواد انرژی باشد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان  ضمن قدر دانی از حضور گسترده علاقمندان و سازمانهای مردم نهاد محیط زیستی حضور آنان را مایه دلگرمی دانست و افزود: امروزه با مشارکت و همکاری و همراهی تشکل های محیط زیستی می توان بسیاری از چالشهای موجود را رفع کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز