‌رئیس ستاد انتخابات پاکدشت،

۴۱۸ نفر از داوطلبین انتخابات شورای شهر و روستا تایید شدند

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۲:۱۴
کد خبر: ۵۴۸۲۹۰
۴۱۸ نفر از داوطلبین انتخابات شورای شهر و روستا تایید شدند
رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت از تایید 418 نفر ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران علی صادقی در گفتگو با خبرنگار اعزامی اظهار داشت: در ابلاغ نتایج صلاحیت داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا، 418 نفر از ثبت نام کنندگان تایید شدند.

صادقی گفت: در زمان ثبت نام 432 نفر در شوراهای شهر و روستای شهرستان پاکدشت ثبت نام نمودند که از این تعداد 14 نامزد رد صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات پاکدشت ادامه داد: تعداد3 نفر از نامزدهای  رد صلاحیت شده از پاکدشت، 3 نفر از شریف اباد، یک نفر از شریف اباد و 7 نفر از روستاهای این شهرستان می باشند.

فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان پاکدشت در نظر گرفته شده است و 149 صندوق ثابت و 5 صندوق سیار برای جمع اوری ارای مردم در نظر گرفته شده است.

صادقی در انتها ضمن در خواست از کاندیداها برای خویشتن داری برای برگزاری انتخابات سالم و رعایت دقیق قانون گ مردم ایران اماده ثبت حضوری دیگر در عرصه پرافتخار انتخابات هستند. ملت شریف ایران به خوبی از میراث شهدا و امام (ره) شهدا دفاع خواهند نمود و بازهم این دشمنان هستند که جز به حضور میلیونی مردم پای صندو ق های رای مطلبی برای گفتن نخواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز