آیت الله میر عمادی در کنگره شهدای دانشجوی لرستان:

پیام شهدا به نسل جوان و دانشجو حرکت در مسیر ولایت است

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۰:۵۶
کد خبر: ۵۴۸۵۴۰
پیام شهدا به نسل جوان و دانشجو حرکت در مسیر ولایت است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:شهدای دانشجو راه و هدف را به خوبی شناختند و وظیفه خود را خوب شناختند ودر سنگر علم و سنگر جبهه نقش آفرینی کردند و تاثیر گذار بودند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد صبح امروزدر دومین کنگره بزرگداشت ۱۳۵ شهید دانشجوی  لرستان گفت:شهدای دانشجو پیش تازان عرصه بصیرت و معرفت هستند.

آیت الله سید احمد میرعمادی افزود:شهدای دانشجو راه و هدف را به خوبی شناختند و وظیفه خود را خوب شناختند ودر سنگر علم و سنگر جبهه نقش آفرینی کردند و تاثیر گذار بودند.

وی راه انقلاب و روحیه انقلابی را گره گشای مملکت برشمردوگفت: امروز دشمن با جنگ اقتصادی و فرهنگی به مبارزه آمده است و مقابله با این جنگ روش و مدیریت انقلابی می خواهد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ما نیازمند دولت انقلابی و مدیران انقلابی در عرصه تولید و اشتغال هستیم؛ تصریح کرد:ما به مدیران ترسو نیاز نداریم که از ترس آمریکا عقب نشینی کنند.

وی خاطر نشان ساخت:  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای جامعه عزت بخش است و سبب اقتدار می شود .

نماینده ولی فقیه درلرستان با بیان اینکه حرکت جامعه باید همواره بر محور ولایت باشد گفت:سرپیچی از ولایت سرپیچی از فرمان خدا است ودر مسیر انقلاب هر حرکتی که خلاف ولایت بوده به ذلت کشیده شده است.

آیت الله سید احمد میرعمادی در خاتمه اظهارکرد:نباید روحیه شهادت وایثار به روحیه اشرافی گری تبدیل شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز