معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد؛

اختصاص ۷۰۰میلیارد ریال به مناطق محروم استان قزوین

۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۵:۵۷
کد خبر: ۵۴۸۸۴۷
اختصاص ۷۰۰میلیارد ریال به مناطق محروم استان قزوین
علی فرخزاد از ختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال به مناطق محروم استان قزوین از محل ارزش افزوده طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به منطقه الموت با اعلام این خبر گفت: طی یکسال گذشته ۷۰۰میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به مناطق کمتر توسعه یافته استان قزوین اختصاص یافته است.

فرخزاد اظهار کرد: طی سه و نیم سال گذشته ۲۱۵میلیارد اعتبار از محل ارزش افزوده به مناطق کمتر توسعه یافته اختصاص یافته است که این میزان به بیش از سه برابر کل این اعتبارات در ۱۲سال گذشته می رسد که این امر نشان می دهد دولت به آبادانی مناطق محروم توجه ویژه ای داشته است.

معاون عمرانی استانداری قزوین در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر لزوم استفاده بهینه از منابع انرژی خاطر نشان کرد: با توجه به ایجاد زمینه برخورداری مردم الموت از مزایای گاز طبیعی رعایت اصول استاندارد و نکات ایمنی به منظور استفاده بهینه از منابع و کاهش خطرات ناشی از آن ضروری است.

فرخزاد در ادامه از کلنگ زنی دو بیمارستان، انتقال آب سد طالقان به استان و اجرای آبیاری تحت فشار در ۲۰هکتار از اراضی استان قزوین به عنوان مهم ترین پروژه های پیش بینی شده به منظور عمران و آبادی استان یاد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز