معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

هیات نظارت انتخابات شوراها به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده بر اساس قانون رسیدگی می کند

۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۱:۵۹
کد خبر: ۵۴۸۹۸۶
هیات نظارت انتخابات شوراها به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده بر اساس قانون رسیدگی می کند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، در برنامه اشاره سیمای استان حضور یافت.

سید جواد حسینی در این برنامه گفت: شکایت رد صلاحیت شدگان طی 10 روز در هیات نظارت استان بررسی می شود و هیات نظارت انتخابات شوراها به  اعتراض داوطلبین رد صلاحیت شده بر اساس قانون رسیدگی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات در هشت شهر از استان های خراسان رضوی به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود و دیگر خبری از تعرفه نیست، افزود: برای آموزش انتخابات الکترونیکی نیز برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است و آموزش های لازم به مردم ارائه می شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه برای رای دادن در انتخابات ارائه شناسنامه الزامی است، خاطر نشان کرد: ثبت احوال تمام تلاش خود را انجام می دهد که صدور شناسنامه در یک مدت زمان بسیار کوتاه انجام شود.

حسینی با اشاره به اینکه 4 میلیون و 500 هزار نفر در این استان واجد شرکت در انتخابات هستند، اظهار کرد: آمار نشان می دهد میزان مشارکت مردم خراسان رضوی در انتخابات دو درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

وی گفت: استقرار 4 هزار و 700 شعبه اخذ رای، 9 هزار و 700 صندوق سیار و ثابت، 9 میلیون تعرفه برگ رای و آمادگی 75 هزار نفر نیروی انسانی در ابعاد امنیتی از جمله اقداماتی است که تاکنون انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه 6 هزار صندوق اخذ رای الکترونیکی در استان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: اطلس امنیت انتخابات طراحی شده تا از بروز حوادث پیش بینی نشده جلوگیری کند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز