کنسرت "من دیالیزیم " جشن گلریزان برای هنرمند لرستانی برگزارشد

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۸:۲۷
کد خبر: ۵۴۹۴۵۳
کنسرت من دیالیزیم  جشن گلریزان برای هنرمند لرستانی برگزارشد
همزمان با عید سعید مبعث ، کنسرت خیریه ی " من دیالیزیم " با هدف تامین هزینه های درمانی شهرام فرهمند ، هنرمند لرستانی ، در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، در این کنسرت موسیقی که با حضور گسترده ی ، هنرمندان ، هنر دوستان ، مسئولین و عموم مردم برگزار شد ، حجت الاسلام حمید رضا حنان ضمن تبیرک فرارسیدن عید سعید مبعث  ، گفت : اسلام دین رحمت است و بخشش ، عطا کردن و احسان از مهمترین خصوصیت هایی است که باید در وجود یک فرد مسلمان ظهور و بروز پیدا کند .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، افزود : این رویداد با هدف تامین هزینه های درمانی هنرمندی جوان و نجیب تهیه و تدارک دیده شده و حضور گسترده ی شما هنرمندان و هنردوستان ، نشان از حس انسان دوستی مردم شریف لرستان را دارد .

وی ابراز داشت : نگاه سطحی به هنر موسیقی درست نیست و می توان با نظارت ، حمایت و هدایت درست شاهد اجرای اینگونه حرکت های خداپسندانه و انسان دوستانه در قالب کنسرت های و رویداد های هنری و موسیقی بود .

در این کنسرت داریوش نظری ، خواننده ی لرستانی ، به همراه گروه اجرایی خود در دو بخش به اجرای قطعات موسیقی محلی پرداخت که با همراهی و استقبال گسترده ی حاضران همراه شد .

در بخش دیگری از این برنامه ، شهرام فرهمند ، احسان عبدی پور ، بابک پیمانی و حسن سالم بر روی صحنه حاضر شده و به اجرای برنامه پرداختند .

از دیگر بخش های این کنسرت موسیق ، اجرای هنرمندانه ی رامین صادقی به عنوان مجری برنامه بود که بهاریه ی زیبایی را به زبان لری و همراه با موسیقی دکلمه کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز