با شرکت ۳هزار دانش آموز برگزیده مسابقات قرآن :

آغازبرگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نمازدر لرستان

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۶:۰۹
کد خبر: ۵۴۹۷۷۲
آغازبرگزاری  سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نمازدر لرستان
با شرکت 3هزار دانش آموز برگزیده ، مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان لرستان در اردوگاه فرهنگی تربیتی آیت الله کمالوند شهرستان خرم آباد آغازبکار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان  ، رئیس اداره قرآن ،عترت و نماز  آموزش و پرورش لرستان با بیان این که مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز در4 مرحله آموزشگاهی،منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود، اظهار داشت: در مرحله آموزشگاهی   این مسابقات 251هزارو 156  دانش آموز دختر و پسر در دوره های مختلف تحصیلی  شرکت کردند که 62هزارو 789 نفر به مرحله منطقه ای و شهرستانی راه یافتند .

محمد تقوی  خاطر نشان کرد : پس از برگزاری مرحله منطقه ای و شهرستانی در بهمن ماه سال گذشته تعداد 3هزار نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند و مرحله استانی هم از 2 تا 10اردیبهشت ماه  در اردوگاه آیت الله کمالوند خرم آباد برگزار می شود.

رئیس اداره قرآن ،عترت و نماز  آموزش و پرورش لرستان در ادامه تاکید  کرد: مسابقات در 11 رشته برگزار می شود که رشته نماز شامل سه گرایش انشای نماز، احکام نماز و اذان است و رشته قرآن شامل گرایش های قرائت، ترتیل، مفاهیم، حفظ ویژه و حفظ عمومی است  و بخش عترت شامل نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مداحی می باشد.

 تقوی ادامه داد : در نهایت بعد از رقابت دانش آموزان در11 رشته از هر رشته یک نفر  و در مجموع 96نفر به نمایندگی از دانش آموزان استان لرستان به محله کشوری که تابستان امسال برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز