رئیس شورای اسلامی شهر قرچک :

پاداش شهرداری به فرماندار قرچک از اساس دروغ است

۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۵:۳۹
کد خبر: ۵۵۰۲۶۶
پاداش شهرداری به فرماندار قرچک از اساس دروغ است
ایرج شیرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر قرچک گفت: دادن پاداش توسط شهرداری به فرماندار قرچک از اساس دروغ است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،در پی انتشار خبر کذب مبنی بر دریافت پاداش به فرماندار قرچک در خبرگزاری فارس برخی اعضای شورای شهر قرچک به این خبر واکنش نشان دادند

ایرج شیرنژاد در خصوص خبر منتشر شده  که مبلغ 60 میلیون تومان شهرداری به فرماندار قرچک پرداخت کرده است را تکذیب کرد و افزود: متاسفانه نمیدانم این اخبار دروغین و کذب از کجا آمده و  کانال های مذکور چه مستنداتی برای انتشار این خبر دارد و این خبر از اساس دروغ است.

وی افزود: آنچه که مربوط به شورای اسلامی شهر قرچک می باشد، هیچ گونه مصوبه ای به شهرداری برای پرداخت پاداش به فرمانداری یا شخص فرماندار نداشته ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر قرچک اظهار داشت: از سایت نشاط  که این خبر را منتشر کرده درخواست دارم، اگر اسناد و مدارکی دارند مبنی بر پرداخت 60 میلیون به شخص فرماندار، فرمانداری و یا روسای ادارات، حتما مدارک را در اختیار رسانه ها و عموم مردم قرار دهد .

وی در پایان با بیان اینکه  اینگونه خبرهای دروغین به شخصیت  و اعتبار افراد لطمه وارد میکند، افزود: حقوق، عیدی و پاداش سال 95 کارکنان، کارگران توسط  شهرداری قرچک پرداخت شده است و بابت این موضوع هیچ مشکلی وجود ندارد.

پرداخت پاداش  60 میلیونی شهرداری به فرماندار قرچک دروغ است

محسن کهزادی عضو شورای اسلامی شهر قرچک در خصوص خبری که روز گذشته در فضای مجازی و دریافت پاداش 60 میلیونی فرماندار از شهرداری پخش شده است،  این خبر را تکذیب کرد و افزود: با دیدن این خبر در فضای مجازی با تحقیقاتی که از دبیرخانه شورا و شهرداری انجام دادم، اطلاع پیدا کردم که مصوبه ای با عنوان 60 میلیون تومان پرداختی به شخص فرماندار و فرمانداری وجود ندارد.

وی بیان داشت: شهرداری قرچک در پرداخت مبلغ با فرد و یا اداره ای سقف پرداخت مشخص دارد و پرداخت  چنین مبلغی امکان پذیر نیست.

کهزادی با بیان اینکه شهردار قرچک هیچ اختیاری در پرداخت مبالغ بالا به شخص و یا فرمانداری و ادارات شهرستان قرچک بدون مصوبه ندارد.

فرماندار قرچک یک فرماندار انقلابی و سخت کوش است/ هیچ گونه پاداشی ازسوی شهرداری به فرماندار داده نشده

احد شایان در خصوص تهمت به فرماندار این شهرستان گفت: فرماندار شهرستان قرچک یک فرماندار انقلابی و سخت کوش است و پیگیر مشکلات مردم این شهرستان قرچک و هیچ نامه ای از طرف فرمانداری بابت حق الجلسه به شهرداری و شورای شهر برای دریافت 60 میلیون تومان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک بابت پاداش به فرماندار و فرمانداری هیچ گونه  پرداختی نداشته و نخواهد داشت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قرچک افزود: شهرداری بدون داشتن مجوز از شورای شهر حق پرداخت مبلغ به هیچ فرد و اداره ای را ندارد و از خبرنگاران و مدیران کانال های مجازی خواهشمند است که از انتشار خبرهای کذب پرهیز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز