شهردار جوادآباد :

فراهم کردن امکانات و تسهیلات برای شهروندان در اولویت قرار دارد

۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۸:۰۴:۵۴
کد خبر: ۵۵۰۲۶۷
فراهم کردن امکانات و تسهیلات برای شهروندان در اولویت قرار دارد
محمدخانی از آغاز پروژه‌های جدید آسفالت و لکه‌گیری،پیاده‌روسازی، جدول گزاری و بهسازی معابر در سطح شهر جوادآباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، محمدخانی شهردار جوادآباد در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی این شهرداری اظهار داشت: جهت فراهم نمودن امکانات و تسهیلات بیشتر دررفت و آمد شهروندان و برطرف کردن نواقص و معایب عمرانی معابر و گذرگاه‌های سطح شهر پروژه‌های عمرانی مناطق مختلف جوادآباد در دستور کار شهرداری قرارگرفته است.

وی افزود: در مباحث عمران و آبادانی، بهسازی و جدول‌گذاری معابر امری ضروری و زیر بنایی بوده که همواره موردتوجه شهرداری‌ها می‌باشد.

شهردار جوادآباد تصریح کرد: شهرداری جوادآباد نیز در این راستا نخستین پروژه عمرانی سال جدید را به این مهم اختصاص داده و بهسازی معابر و جدول گزاری بلوار لاجوردی را آغاز کرده است.

وی  خاطرنشان کرد: میدان معلم هم از دیگر نقاط شهر جوادآباد می‌باشد که پروژه بهسازی و جدول گزاری آن آغازشده است.

خانی  اضافه کرد: لکه‌گیری و آسفالت، پیاده‌روسازی، جدول گزاری و بهسازی معابر دیگر نقاط شهری جوادآباد نیز در دستور کار واحد عمران و شهرسازی شهرداری جوادآباد قرار داشته و پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری از هیچ تلاشی جهت خدمت به مردم و آبادانی شهر دریغ نخواهند کرد.

شهردار جوادآباد در پایان تعهد شهرداری‌ها را در خصوص اجرای برنامه‌های هدفمند در راستای تحقق توسعه و عمران شهر یادآور شد و گفت: مدیریت شهری با در نظر داشتن این مهم نسبت به انجام اقدامات عمرانی در سطح شهر اهتمام  ویژه‌ای دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز