استاندار هرمزگان در جشنواره امتنان از کارگران نمونه استان:

روحیه صیانت از حقوق کارگران در جامعه تقویت شود/به برکت تدبیر و تعقل ایران کشوری تاثیرگذار در دنیا محسوب می شود

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۲۲:۲۵
کد خبر: ۵۵۰۵۱۶
روحیه صیانت از حقوق کارگران در جامعه تقویت شود/به برکت تدبیر و تعقل ایران کشوری تاثیرگذار در دنیا محسوب می شود
استاندار هرمزگان گفت: در اموری همانند رفتار با زیردستان و کارگران باید سیره اهل بیت (ع) را الگو قرار دهیم و نیاز است روحیه صیانت از حقوق کارگران در جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در جشنواره امتنان از کارگران نمونه استان هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن هفته کارگر با بیان اینکه کارگری جوهره انسان و اساس زندگی است، عنوان کرد: امروز بیش از هر زمانی و در تمامی حوزه ها نیازمند کار و تلاش هستیم.

وی ادامه داد: دست های همین جوانان، کشور ما را به عزت و خودکفایی می رساند و جمهوری اسلامی ایران به برکت تدبیر و تعقل امروز در دنیا به کشوری تاثیرگذار تبدیل شده که این نتیجه کار همه از جمله کارگران است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید قدر کارگر و کارفرما را بدانیم، اضافه کرد: باید برای حقوق کارگر و کارفرما احترام قائل باشیم و در این راستا طبق اصول قانونی رفتار کنیم.

جادری تصریح کرد: در اموری همانند رفتار با زیردستان و کارگران باید سیره اهل بیت (ع) را الگو قرار دهیم و نیاز است روحیه صیانت از حقوق کارگران در جامعه تقویت شود.

وی با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت یازدهم، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران جزء هفت کشور دنیاست که موفق به ایجاد ۷۰۰ هزار شغل در یک دوره مشخص شده است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: کارخانه صبا فولاد با ظرفیت تولید یک و نیم میلیون تن و همچنین پالایشگاه ستاره خلیج فارس که موجب اضافه شدن ۳۶۰ هزار بشکه و ۳۶ میلیون لیتر به چرخه تولید انرژی می شود و کشور را از واردات بنزین بی نیاز می کند، طی روزهای آینده با حضور رئیس جمهوری در هرمزگان افتتاح خواهد شد.

جادری با اشاره به در پیش بودن انتخابات در روز 29 اردیبهشت، بیان داشت: شرکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات می تواند بیش از پیش در جامعه جهانی به اقتدار ایران بیفزاید و مردم در ۲۹ اردیبهشت یک حماسه حداکثری دیگر را به ثبت خواهند رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز