پتروشیمی ارومیه به خوراک اتیلن مجهز خواهد شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۱:۳۸
کد خبر: ۵۵۱۱۳۵
پتروشیمی ارومیه به خوراک اتیلن مجهز خواهد شد
نماینده ارومیه گفت: اگر پتروشیمی ارومیه به خوراک اتیلن مجهز شود می تواند محصولات متفاوتی تولید کند و همچنین در ایجاد اشتغال بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، هادی بهادری در جلسه ای که با حضور مدیران سازمان ها و دانشگاه های مربوطه در خصوص توسعه صنایع پایین دست پتروشیمی تشکیل شد،گفت:اگر پتروشیمی ارومیه به خوراک اتیلن مجهز شود نه تنها به امر اشتغال جوانان و متخصصین این صنعت کمک شایانی خواهد کرد بلکه باعث می شود که این واحد محصولات متفاوت و متنوعی تولید کند و از رکود چندین ساله خارج شود.

وی افزود،با رسیدن خوراک اتیلن به ارومیه نه تنها باید به توسعه پتروشیمی توجه داشت بلکه باید به صنایع مرتبط با پتروشیمی نیز توجه ویژه شود.چرا که برای اخذ مجوز امتداد خط اتیلن غرب کشور به ارومیه زحمات فراوانی کشیده شده است و نباید این اتفاق بزرگ در صنعت و واحد پتروشیمی ارومیه با بی توجهی مانند سال های گذشته مجددا به رکود کشیده شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: پتروشیمی ارومیه امروز با مدیریت صحیح و اصولی پس از سالها به سود دهی رسیده است و در ۹ ماهه اخر سال ۹۵ رشد چشمگیری داشته است.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد که سازمان های مرتبط باید برای بازار و صادرات محصولاتی که در آینده قرار است با رسیدن اتیلن تولید شود حتما برنامه و چشم انداز قوی و کارامد داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز