همکاری اصناف با پلیس ارتقاء امنیت را بدنبال دارد

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۵۱۳۳۰
همکاری اصناف با پلیس ارتقاء امنیت را بدنبال دارد
فرمانده انتظامی استان در دیدار با رئیس اصناف شهرستان شهریار گفت: همکاری اصناف با پلیس ارتقاء امنیت را بدنبال دارد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، سردار "خانچرلی" در این دیدار با اشاره به اینکه همکاری اصناف با پلیس ارتقاء امنیت را بدنبال دارد بیان داشت: متصدیان اصناف با اقدامات فرهنگی خود در کنار پلیس می توانند امنیت اخلاقی در جامعه را افزایش دهند و این امر زمینه ساز امنیت پایدار در جامعه می باشد.  

وی ادامه داد: اصناف با تعامل و همکاری متقابل می توانند بیشترین نقش را در کاهش جرائم و آسیب ها داشته باشند و پیشگیری از جرائم بخصوص سرقت به مراتب آسان تر و کم هزینه تر بوده و اصناف باید با مشارکت پلیس و عمل به توصیه های کارشناسان این نیرو، زمینه سرقت از صنوف را به حداقل ممکن برسانند.  

در ادامه این دیدار "فروزنده بخش" رئیس اتحادیه اصناف شهرستان شهریار گفت : امنیت یک مقوله چند وجهی است و به تمام آحاد جامعه بر می گردد و همه بایستی برای برقراری آن تلاش کنیم و این طرز تفکر در جامعه غلط است که نیروی انتظامی به تنهایی مسئول برقراری امنیت است .  

وی در پایان گفت: تمامی اتحادیه های صنفی بر اساس شغل خود می توانند در برقراری امنیت و مشارکت با پلیس نقش ویژه داشته باشند و ما هر چقدر به سمت ارزشهای اسلامی برویم بزه های اجتماعی به خصوص در جوانان کاهش پیدا می کند . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز