استاندار مازندران درجشنواره امتنان کارگران، کارفرمایان و واحدهای تولیدی نمونه:

مشکل تولید و اشتغال با شعار دادن حل نخواهد شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۲:۰۵
کد خبر: ۵۵۱۸۹۲
مشکل تولید و اشتغال با شعار دادن حل نخواهد شد
استاندار مازندران گفت: مشکل تولید و اشتغال در کشور با شعار دادن قابل حل نخواهد بود و ما برای اشتغال پایدار و رونق تولید نیاز به برنامه ریزی داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ ربیع فلاح جلودار در جشنواره امتنان کارگران، کارفرمایان و واحدهای تولیدی نمونه مازندران در ساری گفت: دولت تدبیر و امید با اجرای بسته رونق تولید و ستاد تسهیل توانست بخش زیادی از مشکلات تولیدی و اشتغال این استان را که به دلیل تصمیم گیری نامتعارف دولت گذشته ایجاد شده برطرف کند.

نماینده عالی دولت در مازندران اضافه کرد: دولت یازدهم مدعی رفع تمام مشکلات و نابسامانی ایجادی در دولت گذشته در چهار سال اخیر نبوده، بلکه توانست موانع زیادی را از پیش روی تولید و اشتغال بردارد.

فلاح افزود: دولت ریل گذاری خوبی را برای رونق تولید و اشتغال از جمله کاهش نرخ تورم، حمایت از تولید و پرداخت تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال انجام داده که آثار این حمایت ها در حال ثمر دادن است.

وی تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی را در این دولت اجتناب ناپذیر دانست و اظهار داشت: رفع تمام مشکلات برجای مانده از دولت گذشته در حوزه رونق تولید و اشتغال در یک زمان کوتاه ممکن نیست

استاندار مازندران گفت: در دولت تدبیر و امید در این استان 800 واحد تولیدی و صنعتی پروانه بهره برداری دریافت کردند و برای 150 هزار بیکار نیز ایجاد اشتغال شد.

فلاح افزود: دولت تدبیر و امید برای رونق تولید و اشتغال 4 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار در اختیار مازندران قرار داد که افزون بر یک هزار واحد صنعتی و کشاورزی دارای مشکل نقدینگی از این تسهیلات بهره مند شدند.

وی بیمه کارگران ساختمانی و افزایش دستمزد کارگران و کارمندان بیش از نرخ تورم را از کارکردهای حمایتی دولت یازدهم در حوزه معیشتی اعلام کرد.

139602105608

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز