استاندار البرز :

انتخابات میراث گرانقدری است که یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می شود

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۹:۱۸
کد خبر: ۵۵۱۹۵۲
انتخابات میراث گرانقدری است که یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می شود
باید از ظرفیت های روستایی برای اهداف اقتصاد مقاومتی با برنامه ریزی جدی هرچه بیشتر بهره برد.

به گزارش خبرگزاری بر نا ، سید حمید طهائی روز دوشنبه در همایش مشترک شوراهای اسلامی و کارآفرینان دهیاری های استان البرز، افزود: در روستاها بیکار کمتر از شهرها است ولی اگر بیکار است می توان برای ایجاد اشتغال برنامه ریزی کرد.

وی ادامه داد: اعمال مدیریت دراین محیط های اجتماعی و انسانی کوچک راحتر از شهرها است که باید با تلاش بیشتر یک الگوی قابل قبول تری را از آن ارائه داد.

طهائی گفت: تشکیل شوراهای اسلامی یکی از خواسته های مردم بود که شوراها همان هسته اولیه اجتماعی است که می خواهد در سرنوشت جامعه خود دخالت کند. وی خاطرنشان کرد: امروز با اختیارات و ساز و کارهایی که دولت دراختیار مدیران روستایی قرار داده بهتر می توان عمل کرد و باید از این فرصت هرچه بیشتر بهره برد.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت ارائه پیشنهادات برای رفع بیکاری روستایی، گفت:‌ آمار شهرستان طالقان نسبت به سال 90 کاهش یافته و باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: با توجه به قرارداشتن در روزهای ابتدایی سال لازم است برنامه ریزی جدی صورت گیرد و با رقابت برای کارآفرینی و شغل در روستاها دراین زمینه تلاش کرد.

وی اضافه کرد: دولت برای این منظور معاونت روستایی تشکیل داده و به دلیل اهمیت موضوع منابع مالی لازم نیز اختصاص یافته، دستگاه های اجرایی نیز همراه شما دهیاران هستند.

طهائی با اشاره به انتخابات 96 و اهمیت آن، یادآورشد: انتخابات میراث گرانقدری است که یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می شود، قدر این میراث ارزشمند را باید دانست.

استاندار البرز ادامه داد: باید کسی را برای قرار گرفتن در جایگاه چنین مهمی انتخاب کنیم که توانمندی لازم داشته باشد، اگر کسانی هم مورد اعتماد مردم قرار می گیرند به تعهدات خود عمل کرده و امیدوارم در ادای تکلیف با انگیزه الهی موفق شوند.

وی اضافه کرد: وقتی شوراها انتخاب شدند باید نشست های فکری و هم اندیشی را تقویت کرد و با تعامل بیشتر اهداف توسعه ای را پیش برد.

طهائی گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی آن است که اگر مردم بخواهند شدنی است، اعضای شورا با مردم همراه شوند و از آنان مشورت بگیرند.

وی تاکید کرد: کشورما از لحاظ سمن ها و مشارکت مردم به دلیل رشد یافتگی اقشار مختلف در حوزه های مختلف ویژه است که اینها به دلیل رشد یافتگی جامعه اسلامی است.

در این مراسم از تعدادی از کارآفرینان نمونه روستایی البرز تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز