نماینده رهبر انقلاب در کردستان:

یکی از مهمترین راه ها برای ارتقاء امنیت و حفظ کشور، مشارکت گسترده در انتخابات است

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۹:۵۹
کد خبر: ۵۵۲۰۶۶
یکی از مهمترین راه ها برای ارتقاء امنیت و حفظ کشور، مشارکت گسترده در انتخابات است
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از مهمترین راه ها برای ارتقاء امنیت و حفظ کشور، مشارکت گسترده در انتخابات است و زمانیکه دشمنان مشارکت بالای مردم در انتخابات را می بینند می دانند که نباید با کشور ما دست و پنجه نرم کنند.

به گزارش برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش ازظهر امروز در دیدار جمعی از ایثارگران و جانبازان سنندج با تبریک روز پاسدار و جانباز و میلاد امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل، اظهار کرد: ماه شعبان ماه رسول الله است که با معنویت، رحمت و رضوان الهی همراه است.

وی گفت: اگر بخواهیم خدا از ما راضی باشد باید کاری کنیم که رضایت خدا در آن باشد و با دشمنان خدا، دشمن و با دوستان خدا، دوست باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: هرکس خود را مسلمان و پیرو پیامبر(ص) و اسلام می داند دو ویژگی دارد اول اینکه بدونه ترس در مقابل کفار می ایستد و محکم و با یک روحیه ارزشی و انقلابی مقابل دشمن ایستاده و دومین ویژگی این است که در بین مومنین رحیم و مهربان است و تمام تلاش خود را برای راحتی آنها می کند.

وی افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران چه در زمان جنگ و چه بعد از آن با اخلاص از کشور و آرمان های نظام دفاع کردند اما عده ای به دنبال سوء استفاده بودند و الان هم به دنبال کاسبی هستند و به فکر محرومین نیستند و چون زندگی اشرافی دارند متوجه زندگی محرومان نیستند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: کسانیکه با خدا معامله می کنند حاضر هستند برای رضایت خدا دنیای خود را کنار بگذارند و با تقدیم جان خود اجازه ندهند یک وجب از خاک آنها به دست دشمن برسد.

وی گفت: ارزش خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان آنقدر بالا است که خداوند آنها را دوست دارد و این دوستی دو طرفه است و اینها نیز حاضر هستند برای خدا آبروی خود را بدهند.

نایب رییس دوم کمیسیون سیاسی-اجتماعی مجلس خبرگان با اشاره به اینکه مجاهدین فی سبیل الله پای دین خدا می ایستند، گفت: مجاهدین و رزمندگان اجازه نمی دهند دشمنان خدا هر کاری که می خواهند انجام دهند و از سرزنش دشمنان و افراد جاهلی که آنها را سرزنش می کنند نمی ترسند.

وی افزود: کسانیکه شهید و جانباز شدند و برای حفظ دین و سرافرازی کشور خطرات را به جان خریدند متوجه بودند که چه کار بزرگ و ارزشمندی انجام می دهند.

نماینده رهبری در کردستان با اشاره به اینکه نباید اجازه داد نسل کشی مسلمانان در کشورهای اسلامی ادامه پیدا کند، تصریح کرد: استکبار و جبهه کفر در کشور بوسنی که یک کشور اسلامی است می خواستند آن را نابود کنند و نسل کشی به راه بیندازند اما ما در آنجا محکم ایستادیم و در فلسطین هم مانع قتل عام فلسطینیان شدیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه دشمنان قصد داشتند مسلمانان را در کشورهای مختلف قتل و عام کنند، گفت: کسانیکه بصیرت داشته باشند می دانند اگر خط مقاومت در سوریه شکسته شود عراق، سوریه و لبنانی نمی ماند و ما باید در داخل کشور با دشمنان بجنگیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان هدف دشمن را همه امت اسلام دانست و گفت: تروریست ها تعداد زیادی از مردم اهل سنت عراق و یمن که ۶۰درصد آنها اهل سنت هستند را کشتند، شیعه یا سنی برای دشمنان فرقی نمی کند مسئله اصلی آنها اسلام است.

وی افزود: آمریکا و انگلیس تلاش می کنند یک مزدور که سرسپرده آنها باشد در سوریه سرکار بیاید که آن کشور را در اختیار اسرائیل قرار دهند اما خود مردم سوریه باید سرنوشت کشور خود را انتخاب کنند.

آیت الله حسینی شاهرودی در ادامه به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات یک مسئله مهم در کشور ما است زیرا به همه کشورهای غربی ثابت می کند که ایران علاوه بر اینکه در همه عرصه ها موفق است در بحث حضور مردم در صحنه انتخابات در دنیا نیز اول است زیرا متوسط حضور مردم در کشورهایی که مدعی دمکراسی هستند ۲۵درصد است اما در ایران متوسط حضور ۶۵درصد است.

وی به ثبت نام تعداد زیادی از مردم برای کاندیدا شدن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: حضور بالای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری نشان از میزان بالای دمکراسی در کشور است اما تشخیص اینکه چه کسانی صلاحیت دارند با شورای نگهبان است که همه صلاحیت ها را جمع و کاندیداهایی را انتخاب می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان حضور در انتخابات را برای دشمن مایوس کننده دانست و گفت: مشکلات همیشه هست اما مردم ما نظام، رهبری و مملکت خود را دوست دارند و با مشارکت بالا در انتخابات دشمن را مایوس می کنند.

آیت الله حسینی شاهرودی تصریح کرد: اگر ما امنیت داریم به دلیل یکپارچگی و وحدت ماست و اینکه ما مشکلاتمان را در داخل حل می کینم و چون ملت و نظام باهم یکی هستند و امنیت پایدار کشور نتیجه این وحدت و همراهی است.

وی تصریح کرد: باید کسانی را انتخاب کنیم که برای محرومین و مستضعفین دل بسوزانند و برای پیشرفت کشور به داخل نگاه کنند و از ظرفیت های داخلی برای توسعه و آبادانی کشور استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن تاکید بر وحدت موجود در کشور، گفت: حضور حداکثری مردم اتحاد و یکپارچگی مردم را نمایش می دهد که در ایران همه مسلمانان با هر مذهب و قومیتی باهم متحد هستند و برای سرافرازی اسلام و ایران دست به دست هم داده و تلاش می کنیم.

وی گفت: اولین کسی که در کشور که مشکلات را بیان می کند رهبری است و تاکید کرده است امسال سال افزایش تولید و اشتغال باشد و ما نیز باید تلاش کنیم اشتغال و تولید افزایش پیدا کند تا مشکلات حل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز