استاندار گیلان تاکید کرد :

مردم را نباید از نظام ناامید کرد

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۵۹:۰۶
کد خبر: ۵۵۲۳۵۰
مردم را نباید از نظام ناامید کرد
استاندار گیلان در صومعه سرا گفت : برخی نباید با بیان مسائل حاشیه ای مردم را از ادامه مسیر ناامید کنند زیرا مردم امیدوار در تمام صحنه ها پشتیبان نظام بوده و بیشتر در انتخابات شرکت می کنند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر نجفی در همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه که جمعی از مردم و مسئولان شهرستان صومعه سرا حضور داشتند با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار، کارگر و جانباز با بیان اینکه در دین مبین اسلام خدمت به مردم بسیار ارزشمند است، خاطر نشان کرد ؛ اساس کار ما نیز در بدنه دولت همین است.

وی به اهمیت کار و کارگری در نظام کارگری در دین اسلام اشاره و با بیان اینکه کسی که کار می‌کند و روزی حلال بدست می‌آورد نزد خدا عزیزتر از کسی است که فقط به عبادت می‌پردازد، گفت : همه تا موظفیم از قشر زحمتکش کارگر حمایت کنیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اهمیت محور مواصلاتی سراوان- پونل- آستارا که از راه‌های مهم ملی هستند، از مسئولین شهرستان و پیمانکاران خواست بصورت جدی جهت اجرای این پروژه اقدام کنند و کار را به تعویق نیاندازند.

دکتر نجفی افزود : اعتبارات مربوط به پروژه تزریق خواهد شد و نگرانی بابت عدم پرداخت مطالبات وجود ندارد چرا که تا اعتبار نباشد، و  هزینه‌های مربوطه تقبل نشده باشد پروژه‌ای را کلنگ نمی‌زنم.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه ملی اعم از سد لاستیکی، تعریض محور فومن - پونل، اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) و کمربندی مرجقل(تولمشهر) در سطح شهرستان صومعه سرا، افزود: امروز پروژه‌هایی بالغ بر 100 میلیارد تومان در شهرستان صومعه‌سرا کلنگ خورد و یا از آنان بازدید شد و این پروژه ها نشان از تلاش مسئولان برای رفع مشکلات در حوزه های مختلف دارد.

دکتر نجفی گفت : پروژه‌های بزرگ فراوانی با مسیرهای دسترسی صعب العبور و در شرایط سخت در سطح استان گیلان اجرا کردیم که از جمله می‌توان به اجرای 100 کیلومتر لوله گذاری گاز در صعب العبورترین مناطق استان  اشاره کرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مربوط به راه و تقاطع‌های غیرهمسطح از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد : اجرا سدهای لاستیکی برای مهار آب اهمیت زیاد دارد و بایستی با جدیت دنبال گردد.

دکتر نجفی همچنین به بارش متوسطه سالیانه 1265 میلی متر باران در استان اشاره کرد و گفت : عمده این بارش‌ها پس از زمان کشت محصولات کشاورزی صورت می‌گیرد و لازم است جهت جلوگیری از هدر رفت این بارش‌ها اقدام اساسی  صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به برخی دیگر از عملکردهای دولت طی چهار سال گذشته، افزود: عملکرد دولت ها عملکرد نظام محسوب شده که باید در بیان آن انصاف و عدالت رعایت شود.

دکتر نجفی با تأکید براینکه نباید مردم را ناامید و مأیوس کرد، گفت: برخی نباید با بیان مسائل حاشیه ای مردم را از ادامه مسیر ناامید کنند زیرا مردم امیدوار در تمام صحنه ها و عرصه پشتیبان نظام بوده و بیشتر در انتخابات شرکت می کنند  

وی افزود : مردم هر چه پرنشاط و امیدوار باشند با قوت و انگیزه بیشتری از تمامیت انقلاب و نظام حمایت می‌کنند.

وی گفت : مردم ثابت کردند همواره پشتیبان انقلاب ونظام هستند و با حضور پای صندوق های رأی و انتخاب آگاهانه گامی بزرگ در تعیین سرنوشت خود و کشور برمی دارند.

استاندار گیلان گفت : مردم هر انتخابی که کردند ما به عنوان حافظ و امین رأی مردم هستیم.

وی در ادامه به حوزه بهداشت و درمان و اجرای طرح تحول سلامت در سطح کشور اشاره کرد و یادآورشد: یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین اقدامات دولت که با همکاری مجلس و سایر نهادها اجرایی شده طرح تحول سلامت بوده است.

استاندار گیلان قابل تحمل تر شدن هزینه ها درمانی، استفاده از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی توسط همه مردم را از اهداف مهم اجرای این طرح توسط دولت دانست که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید 11 میلیون نفر به بیمه سلامت اضافه شدند، اظهار داشت: امروز دیگر کسی برای بستری کردن بیمارش در بیمارستان نیاز به یک گونی پول ندارد.

وی یادآور شد : همه اینها جزء افتخارات نظام است.

وی به پیشرفت واردات گندم و افزایش حجم سیلو‌های گندم اشاره کرد و گفت : اقدامات خوبی برای اشتغال صورت گرفته است هر چند هنوز باید با جدیت ادامه پیدا کند.

نماینده مردم صومعه سرا نیز در این همایش با بیان اینکه هیچگاه نگاه سیاسی به مسائل نداشته ، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در دوره تصدی خود خدمات خوبی ارائه کرده است .

وی از حمایت های همیشگی استاندار گیلان از توسعه استان و شهرستان  تقدیر کرد و گفت: در ادامه این مسیر نیز همچون همیشه انتظار همکاری و همیاری شما را داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز