فرماندار ویژه شهرستان ری:

صندوق رای امانتی مهم نزد مجریان انتخابات باید باشد

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۱:۱۲
کد خبر: ۵۵۲۳۹۳
صندوق رای امانتی مهم نزد مجریان انتخابات باید باشد
فرماندار ری، اجرای قانون را فصل الخطاب مجریان انتخابات خواند و بر این نکته تاکید کرد که در اجرای قانون با احدی تعارف ندارد و به خاطر هیچ کس از قانون عدول نمی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،هدایت الله جمالی پور، معاون استاندار تهران، فرماندار ری و رئیس هیئت اجرایی انتخابات این شهرستان در جلسه ستاد انتخابات ری که در محل سالن کنفرانس دفتر فرمانداری برگزار شد، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، رای مردم برای ما حق الناس است و به مانند جان از این امانتی که مردم به دست ما سپرده اند، دفاع می کنیم.

وی افزود: افرادی باید به عنوان اعضای شعب انتخاب شوند که امانتدار، صادق و محکم باشند تا به راحتی تحت تاثیر القائات و فشارهای احتمالی که ممکن است بر وی وارد شود، نگیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری، با تاکید بر این که رسالت ما صیانت از حق الناس است، گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات در پای صندوق ها، هیچ وظیفه ای نداریم جز اجرای صحیح و سالم انتخابات و خواندن آنچه که بر رای مردم، نوشته شده است و هر کس هم که از این رسالت ما عصبانی می شود و صیانت ما از آرای مردم را بر نمی تابد، باید مشکل را در خودش بجوید.

جمالی پور صندوق رای را امانتی مهم نزد مجریان انتخابات دانست و اظهار داشت: این امانت نزد ما از جان هم عزیزتر است و با تمام قوا در این امانتداری می کوشیم و معتقدیم یک مدیر خوب و متعهد به دولت تدبیر و امید، مدیری است که پایبند به قانون باشد و رسالتش اجرای دقیق قانون باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز