مدیر کمیته امداد ساوه مطرح کرد :

ساوجی ها بیش از ۱۵ میلیارد ریال صدقه دادند

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۹:۴۴
کد خبر: ۵۵۳۲۳۷
ساوجی ها بیش از ۱۵ میلیارد ریال صدقه دادند
مردم شهرستان ساوه طی سال گذشته بیش از ۱۵ میلیاردو ۱۱۹ میلیون ریال در قالب صدقه به نیازمندان تحت حمایت کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ طی سال گذشته تعداد شش هزارو ۱۶۴ خانواده از مددجویان و نیازمندان ساوجی جهت دریافت خدمات در تمام سرفصل های خدماتی و حمایتی به کمیته امداد مراجعه واز خدمات کمیته امداد شهرستان ساوه بهره مند شدند.

حمزه زارعی ، مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه با بیان اینکه مهم ترین وظیفه کمیته امداد حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه است ، گفت : کمیته امداد با توانمند سازی مددجویان تحت حمایت علاوه بر ایجاد زندگی مطلوب برای آنها از گسترش فقر جلوگیری می کند.

وی افزود: هرکدام از مددجویان با توجه به استعداد ها و توانایی های خود از حمایت های کمیته امداد در قالب دریافت تسهیلات اشتغال ، آموزش و دیگر خدمات بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان ساوه طی سال گذشته بیش از ۱۵ میلیاردو ۱۱۹ میلیون ریال در قالب صدقه به کمیته امداد شهرستان پرداخت کردند، خاطر نشان کرد : در جشن نیکوکاری نیز مردم شهرستان بیش از چهار میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال به صورت نقدی و کالایی جهت کمک به نیازمندان به کمیته امداد اهدا کردند.

وی در ادامه از حمایت خیران و حامیان طرح اکرام از کودکان نیازمند خبر داد و تصریح کرد : در طی سال گذشته ۳۲۷ نفر از حامیان در قالب "طرح اکرام ایتام" از کودکان یتیم حمایت کرده و بیش از هفت میلیاردو ۱۶۰ میلیون ریال به حساب خانواده های آنها واریز کردند.

زارعی در پایان ضمن تشکر از مردم شهرستان در همکاری با کمیته امداد خاطر نشان کرد : تمامی کمک های مردمی در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع و کمیته امداد مددجویان خود را در بخش‌های مختلف از جمله تامین مسکن، تحصیل، ازدواج، اجاره مسکن و دیگر مشکلاتی که در روند زندگی روبرو هستند، حمایت می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز