الزام نامزدهای انتخاباتی به ثبت فعالیتهای تبلیغاتی فضای مجازی در سامانه بیتاک

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۷:۴۸
کد خبر: ۵۵۴۴۵۱
الزام نامزدهای انتخاباتی به ثبت فعالیتهای تبلیغاتی فضای مجازی در سامانه بیتاک
سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات در فضای مجازی باید اطلاعات مربوط به کانالها اجتماعی و گروههای تبلیغاتی خود را در سامانه 'بیتاک' اعلام و ثبت کنند.

 امیر پورمهدی ادامه داد: نامزدهای انتخابات باید با مراجعه به سامانه بیتاک و استفاده از راهنمای مربوطه در چارچوب قوانین و مقررات طبق دستورالعمل فعالیتهای خود را در فضای مجازی اعلام نمایند

وی افزود: بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور روند ساماندهی تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی ارائه شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: به منظور بهره گیری بیشتر از فرصتهای فضای مجازی به ویژه دسترسی مردم به اطلاعات صحیح و قابل اعتماد، افزایش مشارکت مردمی و مقابله با تخریب و شائبه افکنی علیه نامزدها و نیز ضابطه مند نمودن استفاده از فضای مجازی با هدف پوشش نیازمندیهای ذینفعان تبلیغات انتخاباتی فضای مجازی، دستورالعمل تبلیغاتی در فضای مجازی تنظیم و ابلاغ شده است.

وی گفت: بر این اساس دستورالعمل سامانه بیتاک به عنوان واسط ارتباطی میان مردم، نامزدهای انتخابات، انتشاردهندگان محتوای تبلیغاتی و ستاد انتخابات کشور، به منظور ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی و آگاهی از فعالیتهای تبلیغاتی در این فضا راه اندازی شده است.

پورمهدی افزود: این سامانه در برگیرنده اطلاعات نامزدهای انتخاباتی و صفحات شخصی آنها بوده و مردم برای اطلاع از فهرست نامزدهای انتخاباتی می توانند به آدرس http://bitaak.ir مراجعه و از کانالهای رسمی و رسانه های تبلیغاتی هر یک از داوطلبان آگاه شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز