به ریاست استاندار تهران،

نشست ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی به ریاست استاندار برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۰:۱۴
کد خبر: ۵۵۴۷۴۵
نشست ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی به ریاست استاندار برگزار شد
سیدحسین هاشمی گفت: اهمیت ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی تا جایی است که به حضور و اقدام مجدانه و اقدامات موثر اعضای ستاد نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، نهمین نشست ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی به ریاست استاندار و با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

 

در این جلسه سیاوش شهریور مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران گزارشی از فعالیت کمیته های ستاد فرهنگی و اجتماعی و مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی ارایه داد.

 

وی در این گزارش؛ به لزوم تعیین کمیته فضای مجازی و تعیین مسئول استانی در این مورد اشاره کرد و از واگذاری کمیته مربوط به کودکان کار و خیابان به بهزیستی و تغییر مسئول کمیته امنیت عمومی از فاتب به دادگستری استان خبر داد.

استاندار تهران نیز فعالیت کمیته ها را خوب ارزیابی کرد گفت:‌اهمیت ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی تا جایی است که به حضور و اقدام مجدانه و اقدامات موثر اعضای ستاد نیاز دارد.

 

در ادامه جلسه قادری،جانشین رییس گروه پژوهشی آسیب های اجتماعی با مسئولیت تدوین اسناد سیاستگذاری در ساماندهی آسیب های اجتماعی به ارایه گزارش از روند آغاز و تداوم فعالیت گروه پرداخت.

 

وی از اولویت بندی آسیب های اجتماعی براساس جغرافیای استان توسط وزارت کشور و واسپاری هریک از حوزه های اعتیاد،طلاق،حاشیه نشینی و روابط ناهنجار جنسی که مبنای تهیه مقالات علمی دارد خبر داد که در نهایت به کتابی مدون در این حوزه تبدیل شود.

 

در ادامه جلسه استاندار تهران با ارزیابی موفق در جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی تاکید کرد:‌تلاش مدیران ومسئولان ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی باید افزایش یابد به طوریکه در منطقه "مرتضی گرد"‌ تجربه عملیاتی مفیدی رقم خورده است.

 

هاشمی در مورد فعالیت گروه پژوهشی آسیب های اجتماعی گفت:‌لازم است با تلاش اثرگذار تا نیمه خردادماه،نتایج مقدماتی پژوهش تدوین و ارایه شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز