استاندار خراسان شمالی در همایش روابط عمومی های استان؛

روابط عمومی بازوی دولت در نشاط آفرینی و امیدافزایی/ در برابر تخریب و دروغ ها منفعل نباشید

۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۸:۳۶:۳۷
کد خبر: ۵۵۵۱۶۷
روابط عمومی بازوی دولت در نشاط آفرینی و امیدافزایی/ در برابر تخریب و دروغ ها منفعل نباشید
استاندار خراسان شمالی وظیفه مهم روابط عمومی ها را حرکت در راستای نگاه دولت برای ارتقای نشاط اجتماعی و امیدافزایی در جامعه برشمرد و ضمن استقبال از نقدهای منصفانه تصرح کرد: روابط عمومی ها باید در برابر جوسازی، تخریب و دروغ، از حریم سازمان خود صیانت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا صالحی که روز یکشنبه در همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان سخن می گفت، ادامه داد: روابط عمومی ها باید با بیان هنرمندانه، دستاوردهای دولت ازجمله منافع فراوان برجام و برچیده شدن تحریم ها را برای آحاد جامعه تشریح کنند و در این عرصه فعال تر شوند.

وی تشریح اقدامات و عملکرد دولت به ویژه درخصوص تأمین زیرساخت های توسعه و ارائه تحلیل های مناسب در این زمینه را موجب کمک به ارتقای درآمد سرانه مردم توصیف کرد. وی که از مدیریت آگاهانه برای تطبیق افکار عمومی و سیاست های سازمانی و جمع بندی دیدگاه های مخالف و منتقد به عنوان بخش دیگری از وظایف روابط عمومی ها یاد کرد، افزود: وجود نقدها و مخالفت ها برای جلوگیری از بروز ایستایی در مدیریت ها ضروری است و به همین دلیل باید پذیرای انتقادها باشیم و به جای تقابل با نقدها، ضعف احتمالی خود در تبیین عملکرد و اطلاع رسانی ها را برطرف کنیم.

استاندار با اشاره به اهمیت گردش آزادانه اطلاعات روشنگری افکار عمومی در تحقق اهداف توسعه ای، از روابط عمومی به عنوان قلب تپینده دستگاه یاد کرد و گفت: هنر روابط عمومی، ایجاد پیوند بین درون و برون سازمان است و باید بتواند این نگاه را که هر که با ما نیست، پس علیه ماست، از جامعه و مسئولان بزداید.

مقام عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی با اشاره اجمالی به برخی از مهم ترین توفیقات دولت یازدهم در این استان و طرح های مهم زیربنایی و عمرانی خاطرنشان کرد: برق رسانی به تمام روستاهای بالای 10 خانوار جمعیت، پایان گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار، اختصاص 20درصد از کل اعتبارات توسعه راه های کشور به این استان، تخصیص صد در صدی اعتبارات تملک دارایی استانی سال 95، کسب رتبه نخست رشد اعتبارات هزینه ای و رتبه دوم رشد اعتبارات تملک در بودجه سال جاری کشور، در زمره برخی از مهم ترین این اقدامات بوده است و روابط عمومی ها نقش موثری در انعکاس این دستاوردها و امیدآفرینی در جامعه بر عهده دارند.

صالحی ارتقای توانمندی فعالان حوزه روابط عمومی و افرایش بودجه های تبلیغی و اطلاع رسانی را مورد تأکید قرار داد و از مسئولان روابط عمومی های استان خواست، در برابر تخریب ها و اتهام افکنی ها منفعل نباشند و با صیانت از هویت سازمانی خود، بستر مناسب برای رشد سازمان و کارکنان را فراهم کنند.

وی انعکاس تجارب موفق سازمانی به کارکنان نسل جدید و بهره گیری از ابزارهای جدید ارتباطی و رسانه ای، انعکاس شفاف و بدون ممیزی اخبار به مسئولان و ارائه صحیح بازخوردها به مخاطبان دستگاه ها را از دیگر شرح وظایف روابط عمومی های موفق امروزی برشمرد و تصریح کرد: هنر اصلی روابط عمومی ها، بیان شیوا و دلنشین عملکرد دستگاه ها با استفاده از دانش و خلاقیت و فراهم کردن زمینه مشارکت بیشتر مردم در آبادانی و رفاه جامعه و پیشبرد اهداف توسعه ای است.

در پایان این همایش، از روابط عمومی های برتر و فعال استان تجلیل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز