مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین خبر داد؛

انجام ۲۱عملیات رفع آبگرفتگی توسط آتش نشانان قزوین

۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۹:۳۸
کد خبر: ۵۵۵۳۸۵
انجام ۲۱عملیات رفع آبگرفتگی توسط آتش نشانان قزوین
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از انجام 21عملیات رفع آبگرفتگی توسط آتش نشانان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در پی بارش های اخیر بهاری آتش نشانان در 21مورد عملیات رفع آب گرفتگی حاضر شدند.

ذوالقدر افزود: در پی بارش شدید باران و اعلام آماده باش به همه ایستگاه های سازمان آتش نشانی، کارکنان این سازمان در 21عملیات مرتبط با آبگرفتگی در منازل مسکونی و معابر عمومی حاضر شده و نسبت به ارائه خدمات به شهروندان در کمترین زمان ممکن اقدام کردند.

وی اذعان کرد: در پی این بارش ها، آبگرفتگی در منازل مسکونی با 12مورد و آبگرفتگی در معابر عمومی و مغازه ها با هفت مورد بیشترین تعداد عملیات ‌های اعزامی را به خود اختصاص دادند که آتش نشانان در تمامی این موارد با حضور به موقع در محل و ایمن سازی صحنه حادثه نسبت به تخلیه آب با استفاده از پمپ های ویژه آتش نشانی اقدام و به شهروندان مناطق مختلف امداد رسانی کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در ادامه با اشاره به گرفتار شدن 2خودرو در زیر گذر میدان مینودر افزود: آتش نشانان سریعاً با حضور در محل آب گرفتگی نسبت به یدک کردن و امدادرسانی به این خودروها اقدام و با خارج کردن آن‌ ها از داخل آب به ماموریت خود پایان دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش نیروهای امدادی به هیچ یک از شهروندان در این حوادث آسیبی نرسید.

آتش نشانی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز