معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

اعزام ۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد به مشهد مقدس

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۸:۰۹
کد خبر: ۵۵۵۹۴۴
اعزام ۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد به مشهد مقدس
معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 500 نفر از خانواده‌های زیرپوشش این نهاد به مشهد مقدس اعزام‌ شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ناصر ناصری دوست اظهار کرد: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از برنامه‌های فرهنگی این نهاد است که در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای تقویت بنیه اعتقادی و دینی خانواده‌های زیرپوشش انجام می‌شود، افزود: طی سال جاری 500 نفر از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب شوق زیارت به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی طرح شوق زیارت را از طرح‌های خداپسندانه کمیته امداد عنوان و خاطرنشان کرد: در قالب این طرح، نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

ناصری دوست از برگزاری مراسم اعتکاف با حضور 722 مددجو خبر داد و تصریح کرد: هم‌زمان با 13 رجب و شروع مراسم اعتکاف تعداد 722 نفر از مادران و دختران تحت حمایت با سرانه 500 هزار ریال در این مراسم پرفیض و معنوی شرکت کردند.

وی گفت: فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش‎آموزان، دانشجویان و طلاب مورد حمایت، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی، برگزاری اردوهای آموزشی و تلاش در راستای رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی با برگزاری کلاس‌های آموزشی، آموزش مکاتبه‌ای، انجام کارهای هنری و برگزاری مراسم و مجالس‌ و ارائه مشاوره و راهنمایی از فعالیت‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز