مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد:

توانمند سازی فرهنگی و اقتصادی خانواده ها اساس فعالیت های کمیته امداد است

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۲:۵۸
کد خبر: ۵۵۵۹۸۱
توانمند سازی فرهنگی و اقتصادی خانواده ها اساس فعالیت های کمیته امداد است
یکی از اهداف مهم کمیته امداد در ایجاد صندوق قرض الحسنه‌ ترویج و گسترش فرهنگ قرض الحسنه است تا با هم‌افزایی خیران و نیکوکاران بخشی از مسائل نیازمندان برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی به منظور رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت با فرماندار شهرستان کمیجان و امام جمعه میلاجرد دیدار و گفت و گو کرد.

قنبر موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه این نهاد توانمندی مددجویان را در اولویت کاری خود قرار داده است ، گفت : داشتن سرمایه اولیه لازمه ایجاد اشتغال پایدار و توانمندی است که با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط کمیته امداد و همکاری سایر بانک ها  این موضوع فراهم شده است.

وی رفع فقر فرهنگی را مقدم بر فقر مادی دانست و افزود : تمرکز کمیته امداد بر توانمند سازی خانواده های تحت حمایت بوده و توانمند سازی فرهنگی مقدم بر اقتصادی است.

وی با اشاره به صندوق قرض الحسنه امداد و تاکید برترویج سنت‌های حسنه الهی در بین آحاد مختلف جامعه ،اظهار کرد: یکی از اهداف مهم کمیته امداد در ایجاد صندوق قرض الحسنه‌ ترویج و گسترش فرهنگ قرض الحسنه است تا با هم‌افزایی خیران و نیکوکاران بخشی از مسائل نیازمندان برطرف شود.

مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه گفت : کمیته امداد استان مرکزی در سال گذشته با فراهم کردن دو هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت، توانست رتبه برتررا در حوزه اشتغال استان به خود اختصاص دهد که مورد تقدیر معاون عمرانی استاندار به عنوان نهاد برتر در حوزه اشتغال‌زایی قرار گرفت.

حجت‎الاسلام محمدی، امام جمعه شهر میلاجرد در ا دامه این دیدار با تاکید بر همکاری همه بخش ها با کمیته امداد گفت : رفع معضل فقر یک وظیفه همگانی است و کمیته امداد به عنوان امین مردم گام های موثری در رفع محرومیت از جامعه اسلامی بر داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز