"عزیزپور"تاکیدکرد:

دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش و جوانان

۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۵۶۹۲۳
دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش و جوانان
جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان لرستان با محوریت فعال شدن ادارات ورزش و جوانان شهرستانها در تمامی حوزه ها برگزارشد.
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان، جلسه شورای اداری به مدیریت علی یاور عزیزپور مدیرکل اداره ورزش وجوانان لرستان و با حضور معاونان و روسای ادارات شهرستانها  در سالن اجتماعات اداره کل برگزارشد.
در این نشست ، مدیر کل در ابتدا با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه در این دولت در 2 حوزه جهش خوبی داشته ایم.
علی یاور عزیزپور گفت: در لرستان نیزدر این حوزه ها فعالیت های خوبی انجام شده ولی تا رسیدن به وضع مطلوب نیاز به همت بیشتری داریم .
وی با تشکر از روسای ادارات ورزش و جوانان گفت: در سال 96 مسئولان باید تلاش بیشتری نمایند تا سرعت نزدیک شدن به وضع مطلوب افزایش یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، الکترونیکی شدن ورودو خروج پرسنل، برقراری نظم و انضباط اداری، استفاده عملی از اتوماسیون جهت مکاتبات و امورات اداری، تعیین و تکلیف سالن های ورزشی شهرستانها و افزایش رفاهیات و پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کارکنان را از جمله تدابیر مفید در دستگاه عنوان کرد و گفت: به زودی نظم بیشتری جهت انجام وظایف دستگاه بر ادارات حاکم خواهدشد.
مسئولان مختلف اداره کل از جمله تحول اداری، اموراداری، مالی، روابط عمومی، بودجه ، ماده 88 و ورزشی نیز مشکلات خود با شهرستانها را بیان کردند و برای حل هر چه سریعتراین مشکلات تاکید فراوان شد.
بحث و تبادل نظر در خصوص یکسان سازی نام اماکن ورزشی، قیمت گذاری، دریافت اجاره بابت خانه های سازمانی نیز از جمله مباحث مطرح شده در کمیسیون ماده 88 بود که همزمان با این جلسه برگزارشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز