مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی :

شفاف سازی عملکردها از اولویت های کاری کمیته امداد است

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۱:۳۲
کد خبر: ۵۵۷۵۱۴
شفاف سازی عملکردها از اولویت های کاری کمیته امداد است
عملکرد کمیته امداد سبب همراهی مردم با این نهاد شده و این نهاد مردمی شفاف سازی عملکردها را دراولویت های کاری خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛  مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی به منظور افزایش مشارکت های مردمی و حل مشکلات محرومان با مدیران عامل شرکت های پتروشیمی و نیروگاه شهرستان شازند دیدار و گفت و گو کرد.

قنبر موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمیته امداد متولی فقر نیست ، گفت : کمیته امداد در ایجاد فقر در جامعه نقشی ندارد و درمانگاه موقتی برای محرومان است.

وی ایجاد اشتغال و توانمند سازی خانواده های تحت حمایت را مهم ترین اولویت کمیته امداد برشمرد و گفت : رفع وابستگی مددجویان و محرومان به نهاد های حمایتی تنها با ایجاد اشتغال پایدار و استقلال اقتصادی فراهم می شود و کمیته امداد در این مسیر گام های موثری برداشته است.

وی با بیان اینکه رفع محرومیت در جامعه نیازمند عزم جدی و همکاری همه بخش ها است ، اظهار کرد : عملکرد کمیته امداد سبب همراهی مردم با این نهاد است و کمیته امداد شفاف سازی عملکردها را دراولویت های کاری خود قرار داده است.

مدیر کل کمیته امداد استان ضمن تشکر از همکاری شرکت های نیروگاه و پتروشیمی در طرح های " اکرام ایتام" و" محسنین "، گفت : تعداد ۱۱۷ نفر از پرسنل شرکت های پتروشیمی و نیروگاه شهرستان شازند از حامیان کودکان نیازمند هستند .

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان خاطر نشان کرد : کمیته امداد با توجه به حجم کاری بالا و تنوع در خدماتی که به مددجویان تحت حمایت ارائه می دهد کمترین شکایت را بین نهادها و سازمان‌ها دارد.

شایسته ذکر است ، مدیران عامل شرکت های پتروشیمی و نیروگاه شهرستان شازند ضمن تشکر از خدمات کمیته امداد آمادگی خود را برای کمک به خانواده های نیازمند تحت نظارت کمیته امداد اعلام کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز