استاندار هرمزگان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

افزایش ۱۱۸ درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای هرمزگان در بودجه ۹۶

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۷:۳۲:۵۷
کد خبر: ۵۵۷۹۰۹
افزایش ۱۱۸ درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای هرمزگان در بودجه ۹۶
استاندار هرمزگان گفت: در بودجه 96 اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان هرمزگان از 245 میلیارد تومان سال گذشته، به 534 میلیارد تومان افزایش یافته که نشان دهنده افزایش 118 درصدی در این بخش است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در دومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان، عنوان کرد: براساس ابلاغیه بودجه 96 تغییرات عمده ای در اعتبارات عمرانی و هزینه ای ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در بودجه 96 اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان هرمزگان از 245 میلیارد تومان سال گذشته، به 534 میلیارد تومان افزایش یافته که نشان دهنده افزایش 118 درصدی در این بخش است.

استاندار هرمزگان افزود: بخشی از اعتبارات عوارض ارزش افزوده نیز برای اولین بار در بودجه 96 در اختیار استان ها قرار گرفته که پیشنهاد ما این است که این اعتبارات توسط شورای برنامه ریزی استان توزیع شود.

جادری با اشاره به رشد درآمدهای هرمزگان طی چهار سال اخیر، اظهار داشت: در سال 92 درآمد استان هرمزگان 690 میلیارد تومان بود که در سال 95 به دو هزار و 224 میلیارد تومان رسید و برای سال 96 نیز قرار است بیش از دو هزار و 400 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: این افزایش درآمد ناشی از سیاست های کلان کشور است و این درآمدها از مالیات بر واردات و بنگاه های بزرگ اقتصادی به دست آمده و به طبقات و اقشار ضعیف فشار وارد نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز