همایش رای اولی ها در تایباد برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۱:۰۴
کد خبر: ۵۵۸۳۴۸
همایش رای اولی ها در تایباد برگزار شد
همایش رای اولی ها روز یکشنبه در آستانه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با هدف تبیین نقش و جایگاه دانش آموزان در خلق حماسه ای دیگر در انتخابات در تایباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرماندار تایباد در این مراسم که در سالن سروش آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، گفت: دانش آموزان نقش مهمی در ابعاد مختلف نظام جمهوری اسلامی دارند و تاکنون با حضور در عرصه های مختلف علاقمندی و حمایت خود را از آرمان های نظام اسلامی نشان داده اند.

حسین شرافتی راد افزود: با شرکت مردم بویژه دانش آموزان در انتخابات که آینده سازان این کشور هستند؛ مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر تایید شده و مردم از حق سیاسی خود برای تعیین سرنوشت اجتماعی خود استفاده می کنند.

وی اظهار کرد:نقش حضور مردم در استحکام نظام جمهوری اسلامی به قدری است که با حضور گسترده در انتخابات به عنوان پشتوانه نظام باعث می شود تا دولتمردان جمهوری اسلامی در همه صحنه ها با قدرت و با اقتدار به میدان بروند.

وی گفت:حضور رای اولی ها در انتخابات،صحنه های زیبایی از مشارکت سیاسی این قشر فعال و پر انرژی را به نمایش خواهد گذاشت و به طور قطع حضور در انتخابات برای دانش آموزان رای اولی تجربه ای بسیار جذابی خواهد بود و خاطره ای بیاد ماندنی برای آنها به یادگار خواهد گذاشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تایباد نیزگفت:حضور رای اولی ها یک تمرین و فرصتی است تا این نسل با انگیزه، در فعالیت های سیاسی و اجتماعی حضور بهتری داشته باشند.

محمود آریا منش افزود:وجود و حضور افرادی که برای اولین بار در این عرصه شرکت می کنند باعث ایجاد شور و نشاط بیشتری در جامعه می شود و انتخابات پیش رو پشتوانه محکمتر و قوی تری پیدا خواهد کرد.

وی اظهار کرد:میزان مشارکت رای اولی ها نشان دهنده میزان مسئولیت پذیری آنان در امور عمومی و فضای همگانی است که در رفتار سیاسی آینده آنها تاثیر گذار است.

شهرستان تایباد در انتخابات پیش رو چهار هزار و 500نفر رای اولی دارد.

از جمعیت 117هزار و 500نفری این شهرستان مرزی بیش از 70هزار نفر واجد شرایط حضور در انتخابات هستند.

در انتخابات 29اردیبهشت ماه در شهرستان تایباد 60 شعبه ثابت و سیار پیش بینی شده که هزار و 500 نفر کار برگزاری انتخابات را در این شهرستان بر عهده دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز