رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان چرداول:

با کسانی که اقدام به جعل و اسکن رای در انتخابات نمایند شدیدا برخورد میشود

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۹:۲۳
کد خبر: ۵۵۸۵۰۵
با کسانی که اقدام به جعل و اسکن رای در انتخابات نمایند شدیدا برخورد میشود
رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان چرداول گفت: برای نظارت دقیق و صیانت از آرای مردم تدابیر لازم اندیشیده شده و127بازرس و سر بازرس در قالب هیات بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر فرآیند اجرایی انتخابات چرداول در شعبه های اخذ رای در این شهرستان نظارت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا_ایلام  الیاس فتاحی دیروز گفت:  وظیفه ما نظارت بر حسن اجرای امور انتخابات در زمینه های مختلف است و در روز برگزاری انتخابات، بازرسان در کنار دیگر عوامل اجرایی و نظارتی برای اخذ رای مردم در شعب حضور داشته و بر حس انجام امور نظارت می کنند.

وی گفت: اقدامات لازم به منطور برخورد با افراد قانونگریز وکاندیداهای که بوسیله جعل واسکن کردن آرا قصد تقلب در انتخابات را دارنددر نظر گرفته شد است

وی اضافه کرد:بعضی ار هواداران کاندیداهای شورای شهر با حضور در شعب اخذ رای و اسکن کردن تعرفه ها ی انتخاباتی از طریق معاوضه آرا این اقدامات غیر قانونی را انجام میدهند واز رای دهندگان خواست گول این افراد رانخورند

فتاحی گفت:کسانی اقدام به اسکن آرا میکنند معدود افرادی هستند که در این دوره از انتخابات بازرسین ما برانها نظارت کافی دارند واز مردم میخواهیم که این دسته از افراد متخلف را به بازرسان معرفی کنند

وی اظهار کرد: هیات بازرسی انتخابات شهرستان چرداول به محض تشکیل و ابلاغ احکام با حساسیت و دقت لازم شروع به فعالیت کرد و فرآیند انتخاب بازرسان و سربازرسان را در دستور کار قرار داد.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان  خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده برای انتخاب بازرس و سربازرسان از مجرب ترین و شایسته ترین افراد استفاده شده است.

وی گفت: وظیفه هیات بازرسی، بازرسان و سربازرسان به عنوان نماینده و بازرس وزارت کشور، نظارت بر تمام فرآیند اجرایی انتخابات واطمینان از صحت ودقت برگزاری واخذ وشمارش آرا انتخابات بیان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد خلق حماسه ای دیگر در تحقق و تثبیت مردم سالاری دینی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز