با توزیع هرلیستی در زمان ممنوعیت تبلیغات برخورد می شود

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۵:۳۹
کد خبر: ۵۵۸۸۸۷
با توزیع هرلیستی در زمان ممنوعیت تبلیغات برخورد می شود
فرماندار مشهد گفت: با توزیع هر نوع لیست در زمان ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی و به ویژه در شعب اخذ رای به شدت برخورد می شود.

محمد رحیم نوروزیان با بیان اینکه در انتخابات گذشته مواردی از توزیع لیست هایی با عنوان 'هوالمطلوب' و 'هوالمحبوب ' و مانند آن منتشر می شده، افزود: این اقدام از ناحیه هر فرد، دستگاه، حزب و تشکلی که انجام شود غیر اخلاقی و غیر قانونی است.

وی اظهار کرد: برخی از افراد با تفکرات و سلایق سیاسی به این امر وارد شده اند و در 24 ساعت ممنوعیت تبلیغات و نیز روز اخذ رای لیست هایی بدون نام و نشان توزیع می کنند که به لیست های 'هوالمطلوب 'و 'هوالمحبوب 'مشهور شده است.

وی تاکید کرد: در ایام تبلیغات انتخاباتی فرصت کافی برای تبلیغات نامزدها وجود دارد و هر فرد، جناح و گروهی می تواند در این ایام خود و نامزد های مربوطه را با آرم و نشان مشخص به صورت فردی یا لیستی معرفی کند و از ظرفیت های قانونی هم برای این امر بهره ببرد.

وی ادامه داد : تبلیغات در زمان ممنوعیت،‌ خلاف قانون و پایمال کردن حق مردم واقدامی بسیار زشت و غیر اخلاقی است ودر جلسات توجیهی با دست اندرکاران انتخابات برنامه ریزی شده که با این موارد به شدت برخورد شود.

وی اظهار کرد: به دلیل اهمیت این موضوع و ضرورت آگاهی، با نمایندگان فرماندار در 15 ناحیه انتخاباتی که در روز اخذ رای در شعب مستقر می شوند نشستهای توجیهی برگزار شده و خودم هم در همه آنها حضور یافته ام و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم فرد یا افراد غیر مسئولی در روند انتخابات دخالت کنند.

وی اظهار کرد : وظایف اعضای شعب اخذ رای هم در این راستا مشخص شده و امید است با این جلسات توجیهی ، برنامه ریزی ها و آموزش های ارائه شده جلوی هر گونه دخالت افراد غیرمسئول گرفته شود .

وی گفت : هیات های نظارت بر انتخابات شوراها و نیز ریاست جمهوری هم در این راستا برنامه ریزی کرده اند و به طور قطع این هماهنگی ها مشکلات و تخلفات را به حداقل می رساند.

فرماندار مشهد ادامه داد : حتی وجود یک مورد از این نوع تبلیغات و تخلفات هم نباید اتفاق افتد و همه تلاش ها بر آن است انتخاباتی توام با مشارکت حداکثری ،سلامت و امنیت کامل برگزار گردد.

وی با بیان اینکه باید در این زمینه به مردم اطلاع رسانی شود، گفت : آگهی اسامی نامزدها و کد آنان در شعب اخذ رای به منظور دسترسی سهل مردم،‌توسط مسئولان شعبه ها نصب می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز