نماینده قزوین در مجلس:

توسعه فضاهای ورزشی از نیازهای اساسی بانوان است

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۱:۵۶
کد خبر: ۵۵۸۹۵۵
توسعه فضاهای ورزشی از نیازهای اساسی بانوان است
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه فضاهای ورزشی از نیازهای اساسی بانوان است که اقدامات خوبی از سوی مدیریت شهری قزوین در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز به کار مجدد عملیات عمرانی مجموعه فرهنگی، ورزشی تخصصی ویژه بانوان و افتتاح بنیاد شطرنج اظهارکرد: با توسعه فضاهای ورزشی به عنوان یکی از نیازهای اساسی بانوان می توان به آینده این قشر امیدوار بود که آغاز به کار مجدد عملیات عمرانی مجموعه فرهنگی، ورزشی تخصصی ویژه بانوان هم در همین راستاست.

محمدی اذعان کرد: این پروژه بعد از 2دهه توقف اکنون مجدد عملیات عمرانی آن آغاز  شده است که این اقدام را به فال نیک می گیریم.

وی با اشاره به نقش امور فرهنگی و ورزشی در افزایش ضریب نشاط و شادابی و نقش آن در ارتقای سلامت جامعه گفت: زندگی ماشینی، آپارتمان نشینی، کم تحرکی و سستی به خاطر بازی های رایانه ای باعث شده سلامت نسل آینده با تهدید مواجه شود.

این مقام مسوول افزود: ارتقا ضریب نشاط جامعه یکی از مولفه های توسعه جامعه است که اجرای این پروژه تاثیر مهمی در این مولفه دارد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این آیین گفت: این پروژه 17 سال بلاتکلیف مانده بود و اکنون با مشارکت شهرداری قزوین اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: استاندارد فضای ورزشی برای هر فرد یک متر است که اکنون این عدد برای شهروندان قزوینی نیم متر می باشد و در این راستا هنوز مشکل داریم.

قاسمی افزود: اقدامات اساسی برای آغاز مجدد عملیات عمرانی این پروژه صورت گرفته است تا هر چه سریع تر مورد بهره برداری قرار گیرد.

محمدی2

 

 

 

 

 

.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز