معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

اجاره مسکن ۷۴۷خانواده تحت حمایت پرداخت شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۹:۵۶
کد خبر: ۵۵۹۴۳۱
اجاره مسکن ۷۴۷خانواده تحت حمایت پرداخت شد
بر اساس اجرای بند (د) ماده ۳۹ قانون برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و بند پنج تبصره ۱۷ بودجه ،مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور از پرداخت هزینه های صدور پروانه های ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعابات آب ، برق و گاز برای یک بار معاف هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ تلاش جهت خودکفایی مددجویان تحت حمایت  ازمهم ترین  رویکردهای کمیته امداد و بهترین راهکار برای مقابله با فقر است.

مجید مشهدی ،معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان به عنوان یک نیاز ضروری از برنامه های اساسی کمیته امداد است، گفت: مددجویان با بهره گیری از تسهیلات کمیته امداد ، کمک های خیران و آورده خود می توانند خانه دار شوند.

وی با اشاره به اینکه کمک هزینه اجاره مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به منظور استحکام و تقویت بنیان خانواده انجام می شود ،افزود: اجاره مسکن ۷۴۷ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در سال گذشته با هزینه کرد یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال از محل اعتبارات حوزه حمایت پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت : بر اساس اجرای بند (د) ماده ۳۹ قانون برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و بند پنج تبصره ۱۷ بودجه ،مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور از پرداخت هزینه های صدور پروانه های ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعابات آب ، برق و گاز برای یک بار معاف هستند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد مراجعات مددجویان به حوزه پذیرش و مددکاری بوده است، افزود : طی سال گذشته ۴۲ هزار و ۱۰۷ نفر در سطح استان مرکزی به واحد پذیرش و مددکاری مراجعه و درخواست مساعدت کرده اند که از این تعداد ۳۳ هزار و ۳۵۲ نفر تحت حمایت هستند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی در پایان با اشاره به اینکه کمیته امداد نهادی حمایتی برای رفع مشکلات نیازمندان جامعه است ، افزود: حفظ کرامت انسانی خانواده های تحت حمایت سر لوحه برنامه های این نهاد مردمی است.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز