با حضور استاندار :

بیمارستان شهرستان خنداب به بهره برداری رسید

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۱:۰۱
کد خبر: ۵۵۹۴۳۳
بیمارستان شهرستان خنداب به بهره برداری رسید
تنها بیمارستان شهرستان خنداب با عنوان بیمارستان مهر روز سه شنبه با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی استانداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و جمعی از مسوولان محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ استاندار مرکزی در آیین گشایش این مرکز درمانی گفت: افتتاح این بیمارستان دستاورد بزرگ برنامه تحول نظام سلامت است که به همت دولت یازدهم اجرایی شد و توانست حداقل های زیربنایی حوزه درمان را در شهرستان محروم خنداب به ثمر برساند.

محمود زمانی قمی افزود: ساخت این بیمارستان از مطالبات جدی مردم خنداب از سال های گذشته بود و این طرح درمانی سال ها نیمه کاره رها شده بود که به همت دولت یازدهم به انجام رسید.

وی گفت: مردم شهرستان خنداب قبل از راه اندازی بیمارستان مهر در صورت نیاز درمانی مجبور به تردد به شهرهای همجوار بودند و خدمات درمانی را تنها از طریق هشت پزشک عمومی دریافت می کردند و اجرایی شدن سیاست های حوزه سلامت دولت موجب شده شمار پزشکان عمومی و متخصص این شهرستان محروم به 24 نفر برسد و سهولت و کیفیت در خدمات درمانی حاصل شود.

وی اظهار کرد: امسال جاورسیان نیز دارای درمانگاه شبانه روزی می شود و این نیز میوه دیگری از درخت ارزشمند برنامه تحول سلامت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: استان مرکزی در چهار سال گذشته با کمبود شدید تخت بستری مواجه بود و مردم در این خصوص مشکلات اساسی داشتند.

دکتر حسن طاهر احمدی افزود: در این مدت اقداماتی نظیر افزایش تخت بستری در بیمارستان ولیعصر (عح)به 486 تخت، ساخت مرحله دوم بیمارستان آیت الله خوانساری و افزایش تخت بستری به 96 تخت انجام شده و ظرف سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: مجوز برای 64 تخت بستری بیمارستان مهر خنداب اخذ شده و در چند ماه آینده متخصص اطفال، زنان و داخلی در این مرکز درمانی مقیم می شود.

دکتر طاهر احمدی گفت: برای ساخت بیمارستان مهر خنداب از سال 88 تاکنون، 90 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

استان مرکزی با بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت، دارای 20 بیمارستان فعال با یکهزار و 945 تخت مصوب و 750 تخت فعال در قالب 85 بخش درمانی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز