رییس ستاد انتخابات استان قم:

مشارکت حداکثری مهمترین هدف برگزارکنندگان انتخابات است

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۶:۱۶:۱۱
کد خبر: ۵۵۹۵۶۰
مشارکت حداکثری مهمترین هدف برگزارکنندگان انتخابات است
رئیس ستاد انتخابات استان قم با تاکید بر تلاش مسئولان برای حضوری حداکثری مردم در پای صندوق های رای اظهار داشت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید از هرگونه برخورد حزبی و جناحی خودداری نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در جلسه ستاد انتخابات استان طی سخنانی با اشاره به بروز برخی مشکلات و هیجانات در جریان تبلیغات انتخابات آن را طبیعت انتخابات عنوان کرد و گفت: باید با مسائل واقع بینانه برخورد شود.

وی با تاکید بر لزوم حفظ بی طرفی عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات، تلاش برخی افراد، رسانه ها و جرایانات سیاسی برای دوقطبی کردن فضای انتخابات را یادآور شد و افزود:‌باید از این مسئله به عنوان فرصتی برای افزایش مشارکت و شور و نشاط عمومی استفاده شود.

معاون استاندار قم با اشاره به تبلیغات رسانه های خارجی برای کم رنگ ساختن زمینه های حضور مردم در انتخابات به عنوان نشانه ای از ناکارآمدگی نظام گفت: باید با هوشمندی و هوشیاری این توطئه را خنثی نمود.

جمالی با تاکید بر همکاری دستگاه ها در زمینه ی تامین نیازهای پشتیبانی انتخابات خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان به دقت پیگیر مسائل اجرایی انتخابات است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز