استاندار ایلام:

مردم مثل همیشه در انتخابات درخشان ظاهر شدند

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۳:۳۷
کد خبر: ۵۶۱۸۶۲
مردم مثل همیشه در انتخابات درخشان ظاهر شدند
استاندار ایلام با بیان اینکه مردم مثل همیشه در انتخابات درخشان ظاهرا شدند، گفت: حضور حداکثری و رای بالا به رئییس جمهور منتخب، نشانه هوشمندی و انتخاب اصلح مردم است.

به گزارش برنا-ایلام-محمدرضا مروارید روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تقدیر از حضور گسترده مردم این استان در انتخابات جمعه گذشته اظهار کرد: مردم در این انتخابات نشان دادند تسلیم وعده های غیر عملی نمی شوند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات 29 اردیبهشت به خوبی و با مشارکت بالای مردم برگزار شد، افزود: انتخاب مجدد دکتر روحانی از سوی مردم، نوید بخش تداوم راه و مسیر اعتدال و عقلانیت در کشور است. 
مروارید تاکید کرد: آن چیزی که در این انتخابات مشهود بود اینکه حمله های زیادی از مدت ها قبل علیه دولت از سوی مخالفان شروع شده بود که این افترا و تهمت ها هیچکدام در رای و اراده مردم تاثیر نداشت.
وی یادآور شد: در طول یک ماه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری رقبای دولت یازدهم، فشارهای زیادی آورده و تهدیدها و تهمت های بسیاری زدند ولی نتوانستند خللی در انگیزه و خواست مردم ایجاد کنند.
استاندار ایلام گفت: وعده افزایش یارانه ها و ایجاد میلیون شغل نیز نتوانست رای اکثریت مردم را تغییر دهد و مردم خوب تشخیص دادند و با رای بالا رئیس جمهور خود را انتخاب کردند.
به گفته وی، دولت تدبیر و امید در دوره دوم فعالیت خود حتما کمبودها و مشکلات موجود در بخش های مختلف از جمله اشتغال و بیکاری را جبران خواهد کرد و با یاری خداوند متعال از این آزمایش نیز سربلند بیرون خواهد آمد.
 میزان مشارکت مردم این استان ایلام در انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت 77 و 37 صدم درصد بوده است و 341 هزار نفر از مردم این استان در دانتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز