قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی:

شایعه نبود متقاضی برای مساکن مهر استان زنجان کذب است

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۴:۱۰
کد خبر: ۵۶۳۱۸۸
شایعه نبود متقاضی برای مساکن مهر استان زنجان کذب است
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: همه پروژه‌های مسکن‌ مهر در استان زنجان متقاضی دارند و نبود متقاضی برای این مساکن شایعه است.

 به گزارش خبرگزاری برنا احمد اصغری‌مهرآبادی در حاشیه جشن اختتامیه مسکن مهر استان زنجان گفت: پروژه مسکن مهر در حجم بزرگی آغاز شد و مشکلاتی را هم در پی داشت.

وی افزود: این پروژه‌ها نواقصی دارند که حتما باید تکمیل و همه نقص‌ها برطرف شود و همه وظیفه دارند که پروژه‌ها را تکمیل کنند و این واحدها را تحویل مردم دهند.

اصغری‌مهرآبادی یادآور شد: مسکن مهر استان زنجان طراحی و جانمایی خوبی داشته و در داخل محدوده‌های شهری است و همه واحدها متقاضی دارد و بعد از تامین خدمات زیربنایی تحویل داده شده است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پروژه هوجستان، تصریح کرد: مشکل پروژه هوجستان در دادگاه مطرح و ساخت آن به پایان رسیده است و منتظر صدور رای دادگاه است تا تحویل داده شود.

وی یادآور شد: ۵۵ هزار میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی شده برای پروژه مسکن مهر بود که ۵۰ هزار میلیارد تومان آن توسط بانک مسکن و سایر بانک‌های عامل پرداخت شده و آورده نقدی مردم نیز به‌طور متوسط در سطح کشور ۱۹ میلیون تومان است و زمین نیز به صورت رایگان توسط دولت به متقاضیان واگذار شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز