"آیت الله میرعمادی "درمراسم فتح خرمشهر:

فتح خرمشهر درس بزرگی برای همیشه تاریخ است

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۳:۲۰:۱۰
کد خبر: ۵۶۳۳۷۸
فتح خرمشهر  درس بزرگی برای همیشه تاریخ است
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: فتح خرمشهر سیلی محکمی بر متجازوان، مستکبران و زورگویان عالم بوده است

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ آیت الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد ماه که در پادگان حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد ضمن تبریک سوم خرداد ماه و گرامیداشت  یاد و خاطر شهدای آزادسازی خرمشهرگفت: فتح خرمشهر یک نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: اگر ما تاریخ 8 ساله دفاع مقدس را مرور کنیم می‌توانیم این دوران را به دو مقطع تقسیم کنیم، دوره نخست مربوط به آغاز جنگ و شروع تجاوز بعثی‌های عراق به میهن اسلامی تا آزادی خرمشهر است و مقطع دوم از آزادی خرمشهر تا پذیرش قطعنامه و پایان جنگ تحمیلی را شامل می‌شود.

آیت الله میرعمادی  با بیان اینکه سیاست و استراتژی ایران اسلامی در مقطع اول استراتژی نظامی بوده است، اظهارکرد: مقطع دوم سیاست و استراتژی ایران اسلامی سیاست سیاسی، محکومیت متجاوز و پیروزی کامل ایران اسلامی است.

وی فتح خرمشهر را اوج افتخار رزم رزمندگان میهن اسلامی دانست و خاطر نشان  کرد:  فتح خرمشهر تحقق وعده‌های الهی، نصرت و پیروزی مومنان بوده است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به آیات قرآن مبنی بر یاری خداوند به مومنان یادآورشد: پیام فتح خرمشهر این است که جبهه نور قوی، نفوذ ناپذیر و غالب است چون قدرت لایزال الهی را پشتیبان خود دارد.

وی به تجربه ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و امروز نیز مردم ایران ثابت کردند که در تمام صحنه ها حماسه ساز هستند.

آیت الله میرعمادی  فتح خرمشهر را یکی از حماسه آفرینی‌های های مردم ایران دانست و اظهارداشت: فتح خرمشهر سیلی محکمی بر متجازوان، مستکبران و زورگویان عالم بوده است.

وی گفت: آن روز که خرمشهر فتح می‌شد مردم در عرصه نظامی حماسه آفریدند و امروز نیز در عرصه سیاسی حماسه می‌آفرینند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به حماسه سازی‌های مردم ایران اسلامی عنوان کرد: ملت ایران به پشتوانه الهی و نیروی قوی ایمان به خداوند متعال، اعتماد و اطمینان به خدا موفقیت‌های بزرگی را یکی پی از دیگری کسب کرده است.

وی مردم ایران را مردمی غیور و نیرومند توصیف کرد وبیان داشت: فتح خرمشهر مایه افتخار و درس بزرگی برای همیشه تاریخ است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز