رییس سازمان تعاون روستایی قزوین:

بازاریابی محصولات یکی از جنبه های حمایت از تولیدات روستایی است

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۴:۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۶۳۴۲۵
بازاریابی محصولات یکی از جنبه های حمایت از تولیدات روستایی است
رییس سازمان تعاون روستایی قزوین گفت: یکی از جلوه های مهم حمایت از تولیدات روستایی بحث بازاریابی محصولات کشاورزی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمود محمودی رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در دیدار با مدیرعامل، رییس هیات مدیره و جمعی از اعضای اتحادیه تعاونی تولید روستایی استان قزوین با تاکید بر بازاریابی محصولات کشاورزی عنوان کرد: باید به مقوله بازاریابی محصولات کشاورزی به عنوان یکی از راهکارهای حمایت از تولیدات روستایی توجه ویژه ای کرد.

محمودی در این دیدار با بیان اینکه یکی از نکات مهم در حمایت از تولیدات روستایی بحث بازاریابی محصولات کشاورزی است، اظهار کرد: در این زمینه تعاونی های مصرف و تولیدی روستایی می توانند روند ارایه این محصولات را به بازار تسهیل کنند.

رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین بر حل مشکلات بعد از تولید از طریق برنامه ریزی و تهیه برنامه کشت تاکید کرد و گفت:  بررسی میزان تقاضا برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا، بازاریابی، ایجاد صنایع بسته بندی و تبدیلی و تکمیلی کشاورزی به منظور حمایت از تولیدات تعاونی و ایجاد فضای پویا و کار آمد ضروری است.

این مسوول عنوان کرد: شرکت تعاونی های تولید روستایی موجب ارتقای  سطح زندگی، درآمد، بهره وری مطلوب از منابع روستایی، جلوگیری از مهاجرت روستایی بی رویه و برقراری توازن میان توسعه روستایی و شهری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شرکت های تعاونی تولید روستایی باید اشتغال زایی، فروش محصولات زراعی، خرید نهاده ها و خدمات رسانی بهینه به روستاییان را تسهیل کرده و موجب ارتقای درآمد اعضا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز