امام جمعه قزوین:

اجرای منویات رهبری مانع اشغال خرمشهرهای جدید می شود

۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۸:۰۲
کد خبر: ۵۶۳۷۷۷
اجرای منویات رهبری مانع اشغال خرمشهرهای جدید می شود
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید با جدیت پیگیر تحقق مطالبات رهبری باشیم گفت: اجرای منویات رهبری مانع اشغال خرمشهرهای جدید می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین،  آیت‌ الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین روز گذشته در مراسم افتتاح شبستان مسجد المهدی(عج) و گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر اجرای منویات رهبری را  مانع از اشغال خرمشهر های جدید دانست و  اظهار کرد: با تحقق مطالبات رهبری و حرکت در این راستا جلوی بسیاری از مشکلات گرفته می شود که نعمت امنیت هم یکی از آنهاست.

 آیت‌ الله عابدینی با بیان اینکه امام خمینی(ره) همواره در مواجه با مشکلات بسیار قوی و مستحکم بودند و هیچگاه در ایشان سستی مشاهده نمی‌ شد تصریح کرد: زمانی که خبر سقوط خرمشهر به امام خمینی(ره) رسید، ایشان برای اقامه نماز آماده شده بودند و در همان شرایط فرمودند به آقایان بگویید جنگ است دیگر، جنگ است و سپس نماز خود را ادامه دادند.

وی افزود: باز پس‌ گیری خرمشهر به واسطه اینکه این شهر در محل تلاقی رودخانه‌ های اروند رود و کارون قرار داشت، کار بسیار سختی به نظر می ‌آمد و به همین خاطر صدام گفت اگر ایران توانست خرمشهر را پس بگیرد، کلید بصره را هم به آن‌ ها می‌دهم.

نماینده ولی فقیه قزوین و امام جمعه قزوین با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) که فرمودند«خرمشهر را خدا آزاد کرد»، یاد آور شد: امام راحل با بیان این جمله نشان دادند که جرات، شهامت و تلاش رزمندگان که در نهایت به آزادی خرمشهر منتهی شد، در ظل توجهات حضرت حق به دست آمد.

وی گفت: در دفاع مقدس، جمهوری اسلامی نشان داد که هیچگاه اهل تعدی و تجاوز به کشوری نخواهد بود و تنها در مقابل ظلمی که به مردم کشورمان می‌شود، می‌ایستد و در راه حمایت از دین هیچگاه کوتاهی نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با اشاره به کلام رهبری که فرمودند: «خرمشهر ها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت ‌تر است»، بیان کرد: بصیرت یعنی با جدیت در پی تحقق مطالبات رهبری و در مقابل فتنه ‌ها بیدار و هوشیار باشیم.

امام جمعه2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز