احسان اصولی:

طرح تشدید نظارت رمضانی بر واحدهای صنفی خراسان رضوی آغاز شد

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۶:۴۴
کد خبر: ۵۶۴۳۷۲
طرح تشدید نظارت رمضانی بر واحدهای صنفی خراسان رضوی آغاز شد
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی گفت: نظارت بر واحدهای صنفی فعال این استان در ایام ماه مبارک رمضان افزایش می یابد.

احسان اصولی افزود: بر اساس این طرح که از امروز آغاز شده بازرسی و نظارت بر واحدهای فرآورده‌ های گوشت، قند و شکر، روغن، خرما، میوه، سبزی، مرغ و ماهی، برنج، حبوبات و شیرینی‌ های پرمصرف افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه یقینا این تدابیر به کاهش تخلفات می انجامد، یادآور شد: تامین و توزیع به موقع کالاهای مورد نیاز و نظارت بر حسن اجرا از جمله رویکردهایی است که اتاق اصناف به صورت دقیق آن را پیگیری می کند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی اظهار کرد: بازرسی و نظارت از رستوران های فعال سطح استان در خصوص رعایت قیمت‌ها، نظارت بر کیفیت و جلوگیری از هرگونه گران‌فروشی، تقلب و کم‌فروشی و رعایت شیوه نامه بهداشتی به ویژه برای عرضه شله و حلیم و بازرسی و نظارت از مجموعه‌های پذیرایی و تالارها از دیگر اقداماتی است که در این ایام انجام می شود.

اصولی یادآور شد: فروشگاه هایی که در ایام ماه مبارک رمضان فروش فوق العاده کالا را در دستور کار خود قرار داده اند به صورت دقیق رصد می شوند.

وی به استقرار بازرسان ویژه نظارت بر اصناف اطراف حرم مطهر رضوی نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری گشت های مشترک با تعزیرات حکومتی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، جهاد کشاورزی استان و بازرسان اتحادیه های مختلف از برنامه هایی است که در ماه رمضان اجرای می شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با توجه به فعال بودن حوزه های بازرسی، رسیدگی به شکایت مردم نیز در کوتاه ترین زمان ممکن در 2 نوبت صبح و عصر انجام می شود.

بخش عمده 218 هزار و 678 واحد صنفی 6 میلیون نفری خراسان رضوی در کلانشهر 3.5 میلیون نفری مشهد فعالیت دارند.

48 درصد از این صنوف توزیعی هستند و فعالیت حدود 18 درصد از این تعداد تولیدی، 16 درصد خدماتی و بیش از 18 درصد خدمات فنی است.

همچنین 513 اتحادیه صنفی در 26 شهرستان این استان فعالیت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز