دبیر حزب اتحاد ملت شاخه لرستان:

برخی افراد به نام اصلاح‌طلب در دولت روحانی مدیر شده‌اند/عذرخواهی ازمردم به خاطر برخی انتصابات

۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۸:۵۵
کد خبر: ۵۶۵۹۵۸
برخی افراد به نام اصلاح‌طلب در دولت  روحانی مدیر شده‌اند/عذرخواهی ازمردم به خاطر برخی انتصابات
فرشاددهقان نژادگفت: انتخابات ریاست‌جمهوری، سره را از ناسره جدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان  ؛دبیر حزب اتحاد ملت شاخه لرستان  درگفت گوبا خبرنگاران  تاکیدکرد: به دلیل اینکه می‌دانستم برخی افراد به نام اصلاح‌طلب در دولت تدبیر مدیر شده‌اند ولی در عمل، سنگ دولت را به سینه نمی‌زنند! ، در طول چهار سال گذشته با برخی انتصابات مدیریتی در ادارات استان مخالف بودیم.

دهقان نژادبیان کرد: خوشبختانه با رأی ملت، دوباره دکتر روحانی پیروز انتخابات شد؛ بنده شخصاً در ایام رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری، فقط چند مدیرکل را دیدم که در وقت غیراداری حضور فعال در حمایت از دکتر روحانی داشتند؛ آن هم از بین بیش از 50 مدیرکل و معاونان مدیرکلی که در استان لرستان داریم!!

این فعال سیاسی اصلاح طلب  تصریح کرد: باید سپاس‌گزاری کنم از مدیرانی که در عمل، نشان دادند حقیقتاً اصلاح‌طلب و مدافع دولت تدبیر و امید هستند؛ مدیرانی مانند:مدیرکل آموزش و پرورش لرستان؛ آقای دریکوند، رئیس دانشگاه لرستان؛ آقای دکتر عزیزی؛رئیس دانشگاه پیام نور لرستان؛ آقای دکتر ططری؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان؛ آقای حنان؛مدیرکل بهزیستی لرستان؛ آقای دکتر حیدری؛مدیرکل ورزش و جوانان لرستان؛ آقای دکتر عزیز‌پور؛مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان؛ خانم حمزه‌لویی؛مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق لرستان؛ آقای خودنیا؛مدیرکل امور اقتصاد و دارایی لرستان؛ آقای مرادی‌فر.

 وی همچنین یادآورشد: این دیدگاه بنده است که مدیران گفته شده بیشترین فعالیت را در حمایت از دکتر روحانی در وقت غیراداری داشتند و نشان دادند در میدان عمل نیز به صورت شفاف و صادقانه، مدافع دولت تدبیر و امید هستند.

دبیر حزب اتحادملت شاحه لرستان افزود:  معتقدم از مردم باید عذرخواهی کنیم به خاطر آن گروه از مدیرانی که به ظاهر، خود را اصلاح‌طلب می‌دانند ولی هیچ‌گونه فعالیتی در راستای حمایت از دکتر روحانی به‌عنوان یک شهروند (نه در مقام اداری)، نداشتند و به عبارتی، نمک خوردند و نمک‌دان شکستند!!

دهقان نژاد اظهارداشت: چرا باید در دولت دکتر روحانی که پیروزی سال 92 و سال 96 این دولت، مرهون حمایت گسترده اصلاح‌طلبان و جریان اصلاح‌طلبی است چنین مدیرانی در برخی مناصب حضور داشته باشند؟

وی با بیان اینکه باید از مردم رأی‌دهنده به دکتر روحانی، به‌خاطر برخی انتصابات، پوزش بخواهیم،گفت:  امیدوارم در دولت دوم دکتر روحانی، مدیران آن بخش از اداراتی که به انتصاباتشان، انتقاد داشته و داریم از مدیرانی اصلاح‌طلب و کارآمد انتخاب شوند؛ مدیرانی که در عمل نشان بدهند اصلاح‌طلب هستند نه در حرف و شعار!

دهقان نژاد عنوان کرد: کارآمدی هم شاخص بسیار مهمی است که در دولت جدید ملی و استانی دکتر روحانی باید بیشتر از گذشته مورد توجه دولتمردان قرار گیرد. دوباره از مدیران شفاف، کارآمد و اصلاح‌طلب که اسامی‌شان را ذکر کردم، بابت شجاعت و صداقت سیاسی، تشکر می‌کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز