مدیر کل آموزش و پرورش لرستان :

لزوم ساماندهی ونظارت بر مدارس غیر دولتی

۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۵:۰۸
کد خبر: ۵۶۶۰۵۰
لزوم ساماندهی  ونظارت بر مدارس  غیر دولتی
خدانظردریکونددر دومین جلسه شورای نظارت بر مدارس آموزش از راه دورگفت:نظارت دقیق و مستمر ضامن سلامت و ارتقای کیفیت آموزشی در این مدارس است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خدانظر دریکوندگفت : آموزش و پرورش ضمن اینکه از توسعه مشارکت بخش غیر دولتی در امر تعلیم و تربیت استقبال می کند ، ولی کیفیت و سلامت این مدارس را هم یک اصل لازم و ضروری می داند .

دریکوندافزود : اجرای قوانین و مقررات و تطبیق فعالیت های مدارس غیر دولتی و آموزش از راه دور رسالت بزرگی است که باید واحدهای ستادی بر آن تاکید و مداومت داشته باشند .

وی توسعه مدارس غیردولتی را عاملی مهم در تحقق  سیاست توسعه مشارکت همه جانبه در آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود : دستگاه تعلیم و تربیت  هیچ گاه خدمات صادقانه و ارزشمند بخش غیر دولتی را در تربیت و پرورش بخش عمده ای از دانش آموزان نادیده نخواهد گرفت .

دریکوند بر ساماندهی  این مدارس تاکید کرد و افزود : مردم با اعتمادی  به آمورش و پرورش دارند ، فرزندان خود را به مدارس غیر دولتی می سپارند و عملکرد  مطلوب یا نامطلوب در این خصوص ، می تواند اعتماد مردم را به دستگاه تعلیم و تربیت   تقویت کرده و یا خدای نخواسته خدشه دار کند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز