امروز؛

آغاز انتخابات الکترونیک خانه های مطبوعات

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۸:۴۰
کد خبر: ۵۶۶۵۳۵
نخستین انتخابات الکترونیک هیات مدیره خانه های مطبوعات از ساعت ١٠ صبح امروز چهارشنبه ١٠خرداد و از طریق سامانه khanehmatbooat.ir آغاز و تا ساعت ١٦ ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ، بنابر اعلام ستاد مرکزی برگزاری انتخابات الکترونیک خانه های مطبوعات، انتخابات در ٢٠ استان برگزار می شود و طبق برنامه نتایج انتخابات هیات مدیره هر استان به تفکیک آرای منتخبان تا پایان امروز اعلام می شود.

٢٢١٢ نفر که عضویت آنها توسط خانه های مطبوعات هر استان و با نظارت ادارات ارشاد استانها تایید شده، می توانند در انتخابات شرکت کنند.

شایان ذکر است ٤٩١ نفر به عنوان نامزد انتخابات تایید شده اند که از این تعداد ٣٦٣ نفر برای عضویت در هیات مدیره و ١٢٨ نفر برای بازرسی نامزد شده اند.

اسامی و تصاویر نامزدهای انتخابات علاوه بر تعرفه های طراحی شده در سامانه خانه مطبوعات و قابل رویت برای هر عضو دارای حق رای، به صورت آنلاین روی سامانه قابل مشاهده است.

به گفته امان الهی بهاروندمعاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ٢٢ نفر از اصحاب رسانه و مطبوعات استان جهت حضور در انتخابات هیات مدیره ی خانه ی مطبوعات استان ، در سامانه ثبت نام کرده اند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز