فرمانده انتظامی استان قزوین:

قاتل عضو جدید شورای شهر شال دستگیر شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۶۷۱۳۳
قاتل عضو جدید شورای شهر شال دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری عامل قتل عضو جدید شورای شهر شال از توابع استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس فردی که عضو جدید شورای شهر شال را به قتل رسانده بود شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در بیان جزییات این حادثه اظهار کرد: ماموران پس از کسب خبر درگیری مسلحانه در روستای "عبدالرب آباد" از توابع بخش انتظامی شال بلافاصله در محل حاضر و پس از بررسی مشخص شد که هفت نفر از اهالی شهر اسفرورین، ساکن روستای عبدالرب آباد با اسلحه شکاری به محل درگیری رفته و با شخصی به هویت "مجید محمد رضایی" درگیر می شوند.

وی ادامه داد: مهاجمان در حین درگیری با اسلحه شکاری به سوی مجید محمد رضایی عضو جدید شورای شهر شال شلیک و وی را مجروح و از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: فرد مجروح بلافاصله به بیمارستان تاکستان منتقل می شود که در اثر شدت جراحات وارده فوت می کند.

سردار محمودی با اشاره به حساسیت موضوع و اینکه مرحوم عضو جدید شورای منتخب شهر شال بوده بیان کرد: پس از این حادثه جهت جلوگیری از عواقب و حوادث احتمالی طرح مهار اجرا و با تشکیل کارگروه ویژه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتل و هم دستانش آغاز شد.

وی افزود: با بررسی شواهد و تحقیقات از افراد حاضر در صحنه مشخص شد دو قبضه اسلحه شکاری در دستان متهمان (م- ا) و (ا- م) مشاهده شده و علت درگیری نیز اختلافات مالی و ملکی بوده است..

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و فنی کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین ، هر هشت نفر متهم متواری دستگیر و در تحقیقات فنی و پلیسی محل اختفا اسلحه ها کشف شد و متهم (م- ا) به شلیک گلوله به سوی مقتول و قتل وی اعتراف کرد.

سردار محمودی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
همه این اوباشها را بدون چونو چرا اعدام کنید
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز