مسئول دفتر قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد لرستان :

برگزاری محافل انس با قرآن از سیزدهم تا ۲۳ رمضان در لرستان

۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۱:۵۶:۱۰
کد خبر: ۵۶۷۵۶۸
برگزاری محافل انس با قرآن از سیزدهم  تا ۲۳ رمضان در لرستان
مسئول دفتر قرآن و عترت ارشاد لرستان از برگزاری محافل انس با قرآن از سیزدهم ماه رمضان تا ۲۳ رمضان در استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛منصور احمدی گفت: علاوه‌بر این محافل قرآنی، در ماه مبارک رمضان ۳۰ محفل تفسیر قرآن‌کریم با دعوت از مفسرین از حوزه علمیه قم و ۳۰ محفل جزءخوانی قرآن‌کریم، در سطح شهرها و بخش‌‌های استان برگزار می‌شود.

احمدی افزود: به‌منظور بهره بردن از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و همچنین بهره‌‌مندی اقشار مختلف مردم استان در شهر و روستا از این فضای معنوی، گروه قرآن و عترت اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با همکاری سازمان اداره امور قرآنی اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی استان، اقدام به برگزاری محافل جامع انس با قرآن‌کریم و محافل جزءخوانی و تفسیر قرآن‌کریم، با دعوت از قاریان بین‌المللی و مفسران کشوری کرده است.

وی ادامه داد: برگزاری این محافل از سیزدهمین روز ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا ۲۳ رمضان ادامه خواهد داشت.

احمدی با اشاره به این ‌که برای برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم از قاریان بین‌‌المللی آقایان صیاف‌زاده و رستمی دعوت به‌‌عمل آمده است، اظهار کرد: با حضور این قاریان ۱۵ محفل انس با قرآن‌کریم در شهرهای استان برگزار می ‌شود.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ادامه داد: علاوه‌بر محافل جامع انس با قرآن‌کریم، در ماه مبارک رمضان ۳۰ محفل تفسیر قرآن‌کریم با دعوت از مفسرین از حوزه علمیه قم و ۳۰ محفل جزءخوانی قرآن‌کریم، در سطح شهرها و بخش‌‌های استان برگزار می‌شود، که از این تعداد یک جلسه تفسیر و یک جلسه جزءخوانی به‌‌صورت محوری در هر شهر برگزار می‌‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز