تکذیب برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در مورد تیم مدیریت شهری

۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۱:۰۱
کد خبر: ۵۶۷۵۷۳
تکذیب برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در مورد تیم مدیریت شهری
دبیر و سخنگو منتخبان شورای شهر مشهد گفت: جامعه رسانه‌ای اصیل مشهد جریان‌های معلوم‌الحال را کنار بزنند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا حیدری با تاکید بر اینکه هیچ صحبتی در مورد ترکیب هیات رئیسه و تیم مدیریتی شهری نشده است، گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در این مورد را بی‌اساس خواند.

وی با تکذیب برخی اخبار در مورد ترکیب هیات رئیسه و تیم مدیریت شهری در رسانه‌ها و به خصوص فضای مجازی عنوان کرد: متاسفانه برخی رسانه‌ها اسامی مختلفی را برای هیات رئیسه شورا و مدیریت‌های شهری مطرح کردند که این اسامی تنها یک بازی رسانه‌ای است و هیچگونه سندیتی ندارد.

حیدری تصریح کرد: تا این لحظه هیچ صحبتی بین منتخبان درباره اینگونه موارد نشده است.

وی با تاکید بر پایبندی بیشتر به اخلاق رسانه‌ای افزود: برخی افراد پس از شکست در انتخابات شوراها با استفاده از فضای رسانه‌ای خود به دنبال دامن زدن به شایعات بوده و گمان می‌برند با این کار می‌توانند در میان اعضای جدید شورا اختلاف بیاندازند که خوشبختانه تمام اعضای لیست امید نسبت به این موضوع هوشیار بوده و اینگونه اخبار تاثیری در انسجام منتخبان ندارد.

دبیر و سخنگو منتخبان شورای شهر مشهد از جامعه رسانه‌ای اصیل و باسابقه شهر مشهد خواست با نقش‌آفرینی کارشناسانه و پس زدن برخی جریان‌های معلوم‌الحال رسانه‌ای، فضا را برای منتخبان جدید شورا مهیا کنند تا در یک فضای مناسب دوره گذار و انتقال طی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز