با صدور پیامی؛

استاندار قزوین خواستار حضور مردم در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۳:۴۸
کد خبر: ۵۶۷۷۴۴
استاندار قزوین خواستار حضور مردم در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد شد
استاندار قزوین با صدور پیامی از آحاد مردم قزوین برای حضور گسترده در مراسم گرامیداشت ایام الله 14 و 15خرداد دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در آستانه فرارسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیان خونین 15خرداد فریدون همتی استاندار قزوین در پیامی خواستار حضور گسترده آحاد مردم قزوین در مراسم بزرگداشت این ایام شد.

متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همه ساله نیمه خرداد ماه، برای ملت بزرگ ایران اسلامی،‎ ‎سالروز بزرگداشت یاد و نام امام خمینی(ره) متفکر بزرگ عصر حاضر و احیاگر اسلام ناب‎ ‎محمدی است.

 بزرگ‌ مردی که کشورمان را با اندیشه فرهیخته خود از فرو رفتن در ‏اندیشه‌های‎ ‎مادی گرایانه نجات داد و مستضعفین جهان را برای مبارزه،‏‎ ‎مقاومت و پیروزی ‏در برابر مستکبران امیدوار ساخت.

امام خمینی(ره) با سلوک نظری، عرفانی و عملی خویش به ما قدرت نقد و توان جسارت و عزت طلبی در برابر ستم بخشید؛ جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان اباعبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار،مسیر صراط مستقیم الهی را در پیش گیرند.

ملت بزرگ ایران، تا همیشه تاریخ نام و یاد و سیره عملی امام خمینی را به خاطر خواهند داشت و 15 خرداد که به تعبیر امام خمینی، " اوّلین خروش تاریخی و تاریخ ساز مردم مبارز و مسلمانی بود که در اعتراضی آگاهانه، مخالفت با سیاست ها و برخوردهای ظالمانه و جبارانه حکومت شاهنشاهی را بنیان گذاشتند.

 اگر نبود خون های پاک جوانان و جوانمردان مسلمان و خداجوی ایران، امروز اثری از اصل اسلام و نظام اسلامی نبود.

 خون شهیدان 15 خرداد 42 بیمه کننده انقلاب و تضمین کننده حیات سبز و شکوهمند این نظام اسلامی و الهی بود.

اینجانب بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار انقلاب، اسوه احرار عالم،طبیب دل‌ها، احیا گر اسلام ناب محمدی، قافله سالار پانزده خرداد خونین؛حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به مردم شریف،ولایتمدار و قدرشناس استان لاله خیز قزوین تسلیت می‌گویم و از عموم مردم خداجو و همیشه در صحنه دیار مینودری می خواهم که با حضور باشکوه در مراسم بزرگداشت آن عبد صالح خدا و یادبود  سلسله جنبانان قیام خونین 15 خرداد در سطح استان یکبار دیگر همدلی و وحدت، زمان شناسی، وفاداری و  تبعیت خود را در پاسداری از آرمان های  والای انقلاب و تجدید بیعت با خلف صالح آن پیر وارسته یعنی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای استوارتر و پرآوازه تر از گذشته به اثبات برسانند.

 فریدون همتی

استاندار قزوین

پیام استاندار

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز