مدیرکل ورزش و جوانان استان

وجود ۷۰۰ ناجی غریق در استان

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۴:۵۲
کد خبر: ۵۶۷۷۶۷
وجود ۷۰۰ ناجی غریق در استان
از ۷۰۰ ناجی غریق با مجوز رسمی در استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ ناجی فعالند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج;مدیر کل ورزش و جوانان در جلسه با اعضای وجود700 ناجی غریق در استانهیئت نجات غریق استان گفت: استخرهای شنا موظف به رعایت قانون و استفاده از ناجیان غریق  با هماهنگی هیئت نجات غریق استان هستند.

علوی بر فرهنگ سازی و برنامه ریزی برای توسعه زیر ساخت های رشته نجات غریق در استان تاکید کرد و افزود:باید مقدمات استفاده سه رشته شنا،نجات غریق و قایقرانی در استخرهای شنا مهیا شود که این مهم با واگذاری اماکن به هیئت های شنا ،نجات غریق و قایقرانی محقق خواهد شد .

افتخاری رئیس هیئت نجات غریق استان هم گفت:حدود 700 ناجی غریق در دو بخش بانوان و آقایان در استان دارای کارت نجات غریق هستند که از این تعداد فقط 40 ناجی فعال و با هیئت همکاری دارند.

رئیس هئیت نجات غریق استان عدم رعایت قوانین ،نبود نوبت برای تمرینات تیم های نجات غریق استان و نبود نیروی متخصص در استخرهای شنا را یکی از مهمترین مشکلات پیش روی این  هیئت ذکر کرد و افزود: در چهار حادثه که در استخرهای استان رخ داد چهار نفر به دلیل عدم رعایت استاندارها فوت شده و این آمارخوبی برای ورزش و نجات غریق استان نیست .

افتخاری بر ایمن سازی و مجوز بهره برداری استخرهای شنا در سطح استان تاکید و گفت: متاسفانه هیچ یک از استخرهای شنای استان مجوز کار و بهره برداری را ندارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز